Beantwoord

Blokkade

• 3 april 2019
  • 7 reacties
  • 353 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Goedeavond,

ik heb gister me betalingachterstand betaald van 90 euro. Ik heb vanaf gister ochtend een blokkade maar gister avond heb ik de rekening betaald. Maar ik kan me telefoon nog steeds niet gebruiken... wat moet ik nu doen?

Met vriendelijke groet,

Bo
icon

Beste antwoord door David 4 april 2019, 10:48

Hi @Bo2107,

Ik zie dat je de betaling inderdaad hebt overgemaakt, maar door het probleem waar CrisTien het over heeft was de blokkade niet automatisch opgeheven. Dit heb ik nu handmatig alsnog voor je gedaan. Even opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn!

Laat je weten of alles weer werkt?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Bo2107 Heb je je telefoon al opnieuw opgestart? Je maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.
Het kan ook zijn dat de betalingen nog niet zijn verwerkt dan moet je nog even geduld hebben.

Lees hier meer informatie.
Prettige avond.
Beste,

ik heb me telefoon al een paar keer opnieuw opgestart, en ik heb betaald via ideal. En via de site zou het dan binnen een uur verholpen moeten worden..

groetjes
Reputatie 7
Badge +20
🤔 @Bo2107 Als er verder geen rekeningen openstaan en er geen andere problemen zijn zal je moeten wachten op de hulp van een moderator.
Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur..
Helaas kunnen wij je hiermee niet helpen.
Fijne avond.😊
De blokkade staat nog steeds op me telefoon...
Reputatie 7
Badge +20
@Bo2107 Ze zijn er mee bezig.
Ik heb begrepen dat TM van dit probleem afweet en dat ze hard aan het werk zijn om het op te lossen.
Nog even volhouden dus.😉
Gr.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Bo2107,

Ik zie dat je de betaling inderdaad hebt overgemaakt, maar door het probleem waar CrisTien het over heeft was de blokkade niet automatisch opgeheven. Dit heb ik nu handmatig alsnog voor je gedaan. Even opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn!

Laat je weten of alles weer werkt?
Hij doet het weer! bedankt!

Reageer