Beantwoord

Blokkade

  • 18 april 2019
  • 4 reacties
  • 420 Bekeken

Ik heb een blokkade ivm een betalingsachterstand. De betreffende factuur is reeds via iDeal betaald, en mijn blokkade zou binnen een uur weggehaald moeten zijn. Dit is helaas niet het geval, hoe kan dit? En kan dit alsnog gedaan worden?

Met vriendelijke groet,

Nick Jongenelen
icon

Beste antwoord door Hajar 18 april 2019, 12:37

Hi Nick,

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kan ik de blokkade handmatig verwijderen als dat nog niet is gebeurd. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Nick,

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kan ik de blokkade handmatig verwijderen als dat nog niet is gebeurd. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Ook mijn blokkade is er nog steeds niet af heb vanochtend al betaald....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michelle,

Ik zie dat je gister bent geholpen door een collega en dat de blokkade is verwijderd. Hopelijk werkt alles weer naar behoren. Als je nog vragen hebt, let me know!
Zelfde probleem hier en kan niet bellen en via chat en Facebook reageert niemand. Raak gefrustreerd hier

Reageer