Beantwoord

Blokkade

• 20 april 2019
  • 6 reacties
  • 676 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Mijn telefoon is nog steeds geblokkeerd
Hen afgelopen donderdag om 10 uur mijn factuur betaald via iDEAL
Kreeg een bevestiging dat het betaald is,en een uur later de blokkade eraf zou zijn
Ben bijna 3 dagen verder,en nog steeds geblokkeerd
Telefoon al ik weet niet hoe vaak uit en aan gezet
icon

Beste antwoord door Seccie 22 april 2019, 10:40

Hoi @Hems,

Dat lijkt me zeker niet de bedoeling. Normaal gesproken zou er na een iDEAL betaling, automatisch door de T-Mobile systemen de blokkade ongedaan moeten worden gemaakt. Ik kan als mede-klant niet zien waar het misgaat, maar ik heb wel verschillende soortgelijke meldingen (rondom betalingen) voorbij zien komen op de community.

Ik ga ervan uit dat deze storing bekend is en dat T-Mobile op dit moment werkt aan een oplossing.
Bekijk origineel

6 reacties

Effe wachten. Niet aan en uit zetten. Nog maar es bellen naar T-Mobile klantenservice.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Hems,

Dat lijkt me zeker niet de bedoeling. Normaal gesproken zou er na een iDEAL betaling, automatisch door de T-Mobile systemen de blokkade ongedaan moeten worden gemaakt. Ik kan als mede-klant niet zien waar het misgaat, maar ik heb wel verschillende soortgelijke meldingen (rondom betalingen) voorbij zien komen op de community.

Ik ga ervan uit dat deze storing bekend is en dat T-Mobile op dit moment werkt aan een oplossing.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hems,

We hadden inderdaad een storing met blokkades opheffen na betaling, maar die is gelukkig verholpen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kan ik de blokkade handmatig verwijderen. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Heb je mijn mail.nog gehad
Reputatie 7
Badge +20
Hi hems,

Jazeker, ik heb je ook voorzien van een reactie!😊
Beste,

Er zit weer een blokkade op de telefoon
Gaat er weer niet vanaf na een uur
Gister rond 22.00 uur bericht gehad ,Dat het na een uur de blokkades er af Zou zijn
Nou niet dus

Mbv Hems

Reageer