Beantwoord

Blokkade

  • 19 juni 2019
  • 8 reacties
  • 861 Bekeken

Ik heb eergister mijn betalingsachterstand via ideal betaald maar de aansluiting doet het nog steeds niet?
icon

Beste antwoord door CrisTien 19 juni 2019, 15:06

@Stevenhof Hier moet een moderator even aan te pas komen.😊

Als al de betalingen gedaan zijn zou de blokkade opgeheven moeten zijn.
Ik kan dit uiteraard niet voor je nakijken.
Ze behandelen berichten op volgorde van binnenkomst. Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur.
Groetjes.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Stevenhof Heb je de telefoon al opnieuw opgestart?
je maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.
Helpt dat niet moet je even geduld hebben, de moderators kunnen dan kijken wat er mis gaat.
Groetjes!
Dankjewel voor je reactie, ik heb idd me telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart.
helpt niet kan nog steeds niet bellen.
Reputatie 7
Badge +20
@Stevenhof Hier moet een moderator even aan te pas komen.😊

Als al de betalingen gedaan zijn zou de blokkade opgeheven moeten zijn.
Ik kan dit uiteraard niet voor je nakijken.
Ze behandelen berichten op volgorde van binnenkomst. Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur.
Groetjes.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Steven,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je nog een blokkade had. Ik heb deze verwijderd dus als je je toestel even opnieuw start, moet het weer werken. Laat je weten of het lukt?
Goedemorgen,
Bedankt voor het kijken.
Ik heb 2 lijnen en doen het alle 2 nog steeds niet.
Ook niet na opnieuw opstarten.

Mvg Steven
Reputatie 7
Badge +20
Hi Steven,

Wat vreemd zeg, want je hebt echt geen blokkades in ons systeem. Van welk toestel maak je gebruik? Zou je je netwerk instellingen kunnen herstellen? Dan maak je opnieuw verbinding. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Ben je toevallig in het buitenland? Zo ja, zou je handmatig een netwerk kunnen kiezen?

Zijn een hoop vragen, maar hopelijk komen we er samen zo uit!
Ik heb net even gekeken.
ik heb 2 nummers
de ene eindigt op 677
en de andere op 241

de factuur wordt altijd in 1 keer betaald voor beide nummers op 1 factuur.

het nummer wat eindigt op 677 doet het niet.
die op 241 eindigt wel.

mvg Steven
Reputatie 7
Badge +20
Hi Steven,

Ik heb ook het nummer dat eindigt op 677 gecontroleerd en daar heb je ook geen blokkades op. Zou je eens de tips die ik hierboven heb gedeeld kunnen uitproberen en checken of het dan wel lukt?

Reageer