Beantwoord

Blokkade

• 10 juli 2019
  • 7 reacties
  • 598 Bekeken

Goede avond,

Ik had een betalingsachterstand i.v.m. wisseling van rekeningnummers. Dit heb ik al een tijdje geleden betaald en de blokkade zou er na een uur af moeten zijn. Dit is nog niet het geval. Wat gaat er fout? En kan dit z.s.m. opgelost worden?

Met vriendelijke groet,

M Sontrop
icon

Beste antwoord door Seccie 10 juli 2019, 22:56

Hoi @TomatoSteve,

Welkom bij de T-mobile community.
Kun je aangeven wanneer en hoe je de betaling voldaan hebt?
Alle spelregels voor betalingen kun je op je gemak hier teruglezen.

Dit is een klant helpt klant community.
Veel vragen kunnen we vaak meteen oplossen, maar soms is er input van een webcare medewerker nodig. Deze reageren meestal binnen de 24 tot 48uur (soms ook sneller)
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @TomatoSteve,

Welkom bij de T-mobile community.
Kun je aangeven wanneer en hoe je de betaling voldaan hebt?
Alle spelregels voor betalingen kun je op je gemak hier teruglezen.

Dit is een klant helpt klant community.
Veel vragen kunnen we vaak meteen oplossen, maar soms is er input van een webcare medewerker nodig. Deze reageren meestal binnen de 24 tot 48uur (soms ook sneller)
Het is betaald op 10 juli 2019 om 21:37. Ik heb het betaald via T-mobile app, betalingsachterstand, en dan via ideal betalen.
En het vervelende is dat ik nu ook niet kan bellen met de klantenservice om te vragen wat er nou misgaat omdat die blokkade er is. Dus ik hoop dat iemand de post opmerkt en mij ermee kan helpen 😞
Reputatie 7
Badge +20
@TomatoSteve Heb je de telefoon ook al opnieuw opgestart?
Heb ik nu zojuist gedaan na dat ik je reactie las, helaas, heeft niet geholpen 😞
Goedemorgen, ik zit nog steeds met de blokkade.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tom,

Ik zie dat je inmiddels bent geholpen door een collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer