Beantwoord

blokkade

• 3 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 446 Bekeken

Hi,
Er staat een blokkade op mijn mobiel. Nou heb ik gisteren telefonisch iemand gesproken die zou hem eraf halen. Ik kan alleen nog steeds niet bellen en/of gebruiken maken van internet.
Hoe komt dat?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 5 augustus 2019, 09:52

Hoi @Youssrat,

Dat is opmerkelijk, want er staat (zoals mijn collega Jaimy ook aangaf) geen blokkade op jouw aansluiting. Zou je kunnen aangeven wat je nu in beeld ziet qua service en wat je hoort wanneer je iemand probeert te bereiken? Probeer anders even wat er gebeurt wanneer je jouw sim in een andere telefoon plaatst, of het dan wel werkt? Als je de simkaart weer terug in jouw toestel stopt, dan zou het moeten werken.

Kun je laten weten of het allemaal uiteindelijk toch weer werkt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Youssrat,

Ik heb direct even gekeken en ik zie op het moment geen blokkades actief op jouw nummer. Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart? Hoe gaat het dan?
Ja ik heb het meerdere malen herhaald maar hij gaat er niet vanaf.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Youssrat,

Dat is opmerkelijk, want er staat (zoals mijn collega Jaimy ook aangaf) geen blokkade op jouw aansluiting. Zou je kunnen aangeven wat je nu in beeld ziet qua service en wat je hoort wanneer je iemand probeert te bereiken? Probeer anders even wat er gebeurt wanneer je jouw sim in een andere telefoon plaatst, of het dan wel werkt? Als je de simkaart weer terug in jouw toestel stopt, dan zou het moeten werken.

Kun je laten weten of het allemaal uiteindelijk toch weer werkt?

Reageer