Beantwoord

Blokkade

  • 5 augustus 2019
  • 13 reacties
  • 551 Bekeken

Ik heb mijn achterstand betaald, daarna de mail ontvangen dat ik binnen 1 uur weer zou kunnen bellen en internetten. Nu zijn we 3 dagen verder en nog steeds is er een blokkade. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 5 augustus 2019, 14:29

Hi @Angelique1970



Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan help ik je graag verder!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Angelique1970

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan help ik je graag verder!
Ik heb t zelfde probleem
Ik heb hetzelfde probleem sinds vorige week donderdag al. Niemand kan me helpen.
Hi @Angelique1970

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan help ik je graag verder!



Hoi ik heb hetzelfde probleem
Ik heb ook dit probleem. Hoe is dit bij jullie opgelost?
Ik heb ook dit probleem. Hoe is dit bij jullie opgelost?


Nog niet, heb al van vorige week geen internet en kan niet bellen, alleen gebeld worden, ze zeggen steeds dat de IT afdeling hard bezig is om het op te lossen, maar dat zeiden ze een week geleden al. Erg vervelend dit, ik ben al in de winkel geweest en tig collega’s via de t mobile chat gesproken maar het heeft allemaal niet geholpen, morgenvroeg ga ik weer bij de t mobile shop langs en wil ik dat ze met een oplossing komen want het duurt gewoon veel te lang.
Weet je wel niet hoe groot die stapel ellende is waar de afdeling zich door moet worstelen, als ik de doorgezette klachten hier zo lees is die IT'er nog wel een paar maandjes zoet.
Ik kan ook al een week niet bellen heel vervelend ivm werk enz, is er al een oplossing of compensatie?
Ook voor mij is de It afdeling bezig, nog geen resultaat. Wordt hier helemaal gek van, moet mijn werk bellen maar helaas kan niet. Je zou maar ziek worden en geen telefoontje kunnen doen. Baal enorm.
Ik kan ook al een week niet bellen heel vervelend ivm werk enz, is er al een oplossing of compensatie?

ik ook nog steeds niet, sinds vorige week al. ik heb in de winkel kunnen regelen dat ik deze maand geen factuur krijg.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Oprechte excuses hiervoor! Deze melding is bij ons bekend en onze specialisten zijn heel hard bezig om het zo snel mogelijk op te lossen!
Na wat testen (simkaart in ander toestel gedaan en kijken of er dan gebeld kon worden) , tot de conclusie gekomen dat mijn simkaart kapot was. Heb een nieuwe Simkaart van t-mobile ontvangen. Ik kan weer bellen en internetten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Angelique1970

Wat fijn dat je de oorzaak hebt kunnen vinden en dat het is opgelost! Bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer