Beantwoord

blokkade

  • 26 september 2019
  • 2 reacties
  • 489 Bekeken

Helaas is mijn blokkade na een paar uur nog niet weg. Ik had twee achterstallige betalingen die vandaag met iDeal zijn betaald.
nu ligt mijn moeder heel slecht en ik kan het niet maken om niet te kunnen bellen in deze situatie.

kan er worden gekeken of er misschien een storing in het betaalsysteem zit?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 26 september 2019, 08:36

Hoi @patrickkk,

Ik heb het gecheckt en we hebben gisteravond jouw betaling ontvangen. De blokkade zou er dan ook spoedig worden afgehaald, maar ik heb dit nu gelijk handmatig gedaan. Als je even opnieuw opstart zou je weer moeten kunnen bellen.

Veel sterkte met je moeder en laat het weten als we nog iets kunnen doen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @patrickkk,

Ik heb het gecheckt en we hebben gisteravond jouw betaling ontvangen. De blokkade zou er dan ook spoedig worden afgehaald, maar ik heb dit nu gelijk handmatig gedaan. Als je even opnieuw opstart zou je weer moeten kunnen bellen.

Veel sterkte met je moeder en laat het weten als we nog iets kunnen doen!
Fijn! Hij doet het weer! Dankjewel

Reageer