Beantwoord

blokkade

  • 27 september 2019
  • 1 reactie
  • 489 Bekeken

Hallo ik heb mij openstaan facturen betaalt en mail gehad dat binnen een uur de blokkade er af zal.zijn heb al 3 keer me telefoon aan en uit gezet en blokkade zit er nog steeds op.
icon

Beste antwoord door Hajar 28 september 2019, 12:07

Hi @Jack1990

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de blokkade is verwijderd. Werkt alles weer naar behoren? Je hebt nog wel een blokkade voor service nummers die heb je zelf geactiveerd. Die kan je ook zelf verwijderen via My T-Mobile. Kom je zo verder?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Jack1990

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de blokkade is verwijderd. Werkt alles weer naar behoren? Je hebt nog wel een blokkade voor service nummers die heb je zelf geactiveerd. Die kan je ook zelf verwijderen via My T-Mobile. Kom je zo verder?

Reageer