Beantwoord

blokkade

  • 5 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 445 Bekeken

Goede avond,

Leuk en aardig dit, maar ik heb nog steeds een blokkade terwijl ik 2 dagen geleden alles al betaald heb.

Ik ben momenteel in het buitenland en ben niet bereikbaar!

Met vriendelijke groet,

Hakan
icon

Beste antwoord door Hajar 6 oktober 2019, 11:24

Hi Hakan,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkades meer hebt. Heb je je toestel al opnieuw gestart? Zou je eens handmatig in een ander netwerk kunnen selecteren? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien me welk provider je het beste bereik hebt. Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo @akcehakan

Is deze topic toevallig niet van jou met een andere account?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hakan,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkades meer hebt. Heb je je toestel al opnieuw gestart? Zou je eens handmatig in een ander netwerk kunnen selecteren? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien me welk provider je het beste bereik hebt. Laat je even weten of het lukt?

Reageer