Beantwoord

blokkade

• 17 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 379 Bekeken

Ruim.2 uur geleden betaald naar.aanlwiding van een mail via Ideal 

Waarop ik een mail kreeg betaling ontvangen en binnen een uur weer gedeblokkeerd 

Niet dus nog steeds niets al een aantal maal.uit en aan gezet 

Hoe kan dit ??????

Mijn telefoon is mijn werk dus graag afspraak nakomen moet ik ook 

icon

Beste antwoord door Hajar 17 oktober 2019, 11:08

Hi@edwin42 

Ik zie dat je een betalingsregeling hebt getroffen en dat je je termijn hebt betaald. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers. Deze blokkade wordt automatisch verwijderd zodra je betalingsregeling is voldaan. Je hebt geen blokkade voor gebruik in Nederland omdat mijn collega die heeft verwijderd dus als het goed is moet je nu weer bereik hebben. Werkt alles weer naar behoren? 

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het het mij weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Afspraken nakomen is op tijd betalen om te voorkomen dat je wordt afgesloten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi@edwin42 

Ik zie dat je een betalingsregeling hebt getroffen en dat je je termijn hebt betaald. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers. Deze blokkade wordt automatisch verwijderd zodra je betalingsregeling is voldaan. Je hebt geen blokkade voor gebruik in Nederland omdat mijn collega die heeft verwijderd dus als het goed is moet je nu weer bereik hebben. Werkt alles weer naar behoren? 

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het het mij weten!

Reageer