Beantwoord

blokkade

  • 18 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 405 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb betaald maar de blokkade is er nog niet vanaf 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 oktober 2019, 10:14

Hallo @Deb3333 

 

Heb je betaald via iDEAL? Indien je hebt betaald via iDEAL duurt het meestal een uur totdat je blokkade weg is.

Wat je ook kan doen is je toestel aan en uit zetten dit is vaak al de oplossing.

Indien je hierna nog problemen ervaart kun je eens in je MY T-mobile app kijken onder blokkades of alles bij jou wel goed staat anders kan een Moderator even met jee meekijken omdat er dan misschien nog iets anders aan de hand is wat wij niet kunnen oplossen.

Hiervoor vraag ik je om even geduld te hebben 😊

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hallo @Deb3333 

 

Heb je betaald via iDEAL? Indien je hebt betaald via iDEAL duurt het meestal een uur totdat je blokkade weg is.

Wat je ook kan doen is je toestel aan en uit zetten dit is vaak al de oplossing.

Indien je hierna nog problemen ervaart kun je eens in je MY T-mobile app kijken onder blokkades of alles bij jou wel goed staat anders kan een Moderator even met jee meekijken omdat er dan misschien nog iets anders aan de hand is wat wij niet kunnen oplossen.

Hiervoor vraag ik je om even geduld te hebben 😊

Oké bedankt voor de info 

Reageer