Beantwoord

blokkade

• 31 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 270 Bekeken

Geachte LS,

Er is een blokkade op me telefoon ik had eerder gebeld hierover en zou een andwoord op krijgen om vroeg een uitstel van betaling ivm beslag legging op me salaris kon niet op tijd betalen en er is op dit moment blokkade kunnen jullie nog hier over wat regelen met me en dat ik uitstel krijg ik probeer zsm te betalen maar kan niemand bellen en me werk heb ik hinder van aub aub graag mij helpen uit deze nood alvast bedankt voor jullie medewerking en wachtend spoed op jullie antwoord.

Mvg T.Manus 

icon

Beste antwoord door David 1 november 2019, 15:22

Hoi @Tolgam123,

Ik wil graag voor je kijken of er nog iets mogelijk is met jouw openstaande bedrag, maar ik zie dat je niet bent geregistreerd onze Community met jouw My T-Mobile account. Ik kan je op dit moment dus nog niet verder helpen. Zou je mij via mijn profiel een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledig adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Ik kan niets garanderen, maar kan het voor je nakijken.

Ik zie het bericht graag tegemoet! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tolgam123,

Ik wil graag voor je kijken of er nog iets mogelijk is met jouw openstaande bedrag, maar ik zie dat je niet bent geregistreerd onze Community met jouw My T-Mobile account. Ik kan je op dit moment dus nog niet verder helpen. Zou je mij via mijn profiel een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledig adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Ik kan niets garanderen, maar kan het voor je nakijken.

Ik zie het bericht graag tegemoet! 

Reageer