Beantwoord

Blokkade

• 18 november 2019
  • 10 reacties
  • 582 Bekeken

Ik heb gisteravond mijn openstaande facturen betaald, maar de blokkade is niet opgeheft. Hoe zit dit? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 november 2019, 10:13

Hallo,

Gisteravond was T-mobile dicht dus je betaling is vandaag pas verwerkt denk ik.

Heb je betaald via iDEAL? Dan wordt de blokkade binnen een uur opgeheven.

Kijk hier voor meer informatie over betalen.

Vergeet je toestel niet opnieuw op te starten dit is vaak al de oplossing?

Ervaar je nog problemen? Laat het dan weten de moderators kijken graag met je mee.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo,

Gisteravond was T-mobile dicht dus je betaling is vandaag pas verwerkt denk ik.

Heb je betaald via iDEAL? Dan wordt de blokkade binnen een uur opgeheven.

Kijk hier voor meer informatie over betalen.

Vergeet je toestel niet opnieuw op te starten dit is vaak al de oplossing?

Ervaar je nog problemen? Laat het dan weten de moderators kijken graag met je mee.

Het is inmiddels 12 uur na de ideale betaling en de blokkade is er nog steeds . 

Reputatie 7
Badge +16

@Menn0w10  heb je je telefoon opnieuw opgestart? Ik raad je aan dit meerdere keren te doen. Ben je er zeker van dat nu alles is betaald?

De moderators zullen proberen binnen 24 uur te reageren

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Menno,

Ik heb de status van je betaling gecontroleerd en deze hebben we ontvangen en de blokkade is daarom ook weer opgeheven. Zoals Waqqas terecht aangeeft helpt het altijd om even je telefoon op te starten. Als het nog niet lukt, laat dan even weten welke melding je krijgt wanneer je probeert te bellen en wat er in jouw scherm komt te staan qua netwerkverbinding.

We horen graag van je of het is opgelost!

Ik heb zojuist ook de betaling gedaan en de blokkade is er niet af

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Raf1000,

Ik zie terug dat de betaling binnen is en de blokkade is ondertussen ook opgeheven. Als je nog geen netwerk hebt, dan is het aan te raden om even opnieuw op te starten. Als je nog aanvullende vragen hebt, dan horen we het graag!

Ik heb gister mijn openstaande bedrag betaald, maar mijn blokkade is nog steeds niet opgeheven

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Fbak 

Dit ga ik direct voor je oplossen! Kun je in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik deze gegevens binnen ga ik voor je aan de slag!:grinning:

Ik heb het ook eergisteren betaald nogsteeds niks..

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kanarie12 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkades hebt. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten? Vaak is het daarmee opgelost. 

Laat je even weten of het lukt?

Reageer