Beantwoord

Blokkade

• 28 november 2019
  • 6 reacties
  • 332 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Goedemorgen ik had er betaling achterstand en moest het betalen dat heb ik gedaan. Er stond dat ik mijn telefoon opnieuw moest opstarten en dat het na 1 uur mijn blokkade eraf zou gaan maar heb nog steeds een blokkade erop staan heb mijn telefoon meer dan 5 keer opnieuw opgestart. Graag wil ik weten wat er aan de hand is dat het nog niet eraf is

icon

Beste antwoord door Evy 29 november 2019, 11:52

Hi @Dianthe 

Dit ben ik direct voor je gaan uitzoeken! Zo te zien is de blokkade intussen verwijderd, klopt dat? Ik zie dat je een Travel & Surf pas hebt toegevoegd in je bundel, op deze pagina zie je precies welke netwerken het beste werken in jouw omgeving! Laten we eerst kijken naar de instellingen van het toestel. Kan je eenmalig het toestel opnieuw opstarten en controleren of 'dataroaming' en 'mobiele gegevens' aan staan? De functies 'niet storen' en de 'vliegtuigmodus' staan uit?

Het kan wel eens werken om handmatig een netwerk te kiezen, op onze website vind je hier meer informatie over.

Klopt het dat je gebruik maakt van een Huawei P20 Lite? Zo kies jij handmatig een netwerk uit:

-Ga naar Menu -> Instellingen -> Meer instellingen/Verbindingen -> Netwerkoperators -> Netwerken zoeken.
-Je toestel gaat nu zoeken naar beschikbare netwerken, wacht even af tot alles geladen is.
-Selecteer het netwerk dat jij wilt gebruiken (kies er wel een uit die ondersteund wordt op de pagina waar wij net op zaten).
-Vanaf dit moment zijn je instellingen ook gelijk aangepast naar handmatig zoeken. Mocht jij later naar Nederland of een ander land reizen, kan je dit het beste weer terugzetten.

Laat je even weten of alles weer werkt?

Als ik je in de toekomst nog ergens anders bij kan helpen, dan staan we altijd voor je klaar op de Community!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hoi @Dianthe,

Mag ik vragen hoe je de rekening van je betalingsachterstand voldaan hebt?
Alle spelregels over betalingen kun je hier terugvinden. Hopelijk weet je zo voldoende, maar mocht dat niet zo zijn, dan horen we het natuurlijk graag van je.

Voor nu wens ik je alvast een prettige middag! 

Hallo @seccie,

Ik heb mijn betaling via mobile bankering app gedaan en heb ook gekeken via mijn ING en staat dat ik de openbedrag hebt overgemaakt. via de tmobile app zie geen openfacturen staan. Dit is eerste keer dat ik dit meemaakt dat mijn blokkade niet gelijk eraf is. 

Reputatie 6
Badge +8

Bedankt voor je snelle terugkoppeling! @Dianthe

Goed om te lezen dat je zelf alvast e.e.a. gecontroleerd hebt! Normaal gesproken zou er na een iDEAL betaling, automatisch door de T-Mobile systemen de blokkade ongedaan moeten worden gemaakt. Ik kan als mede-klant niet zien waar het misgaat, maar ik heb wel verschillende soortgelijke meldingen (rondom betalingen) voorbij zien komen op de community. 

Ik ga ervan uit dat deze storing bekend is en dat T-Mobile op dit moment werkt aan een oplossing.

@Seccie

Bedankt voor je reactie ik zal dan wachten tot straks kijken of mijn blokkade eraf is.. Anders zal ik weer even een bericht sturen.. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Dianthe 

Dit ben ik direct voor je gaan uitzoeken! Zo te zien is de blokkade intussen verwijderd, klopt dat? Ik zie dat je een Travel & Surf pas hebt toegevoegd in je bundel, op deze pagina zie je precies welke netwerken het beste werken in jouw omgeving! Laten we eerst kijken naar de instellingen van het toestel. Kan je eenmalig het toestel opnieuw opstarten en controleren of 'dataroaming' en 'mobiele gegevens' aan staan? De functies 'niet storen' en de 'vliegtuigmodus' staan uit?

Het kan wel eens werken om handmatig een netwerk te kiezen, op onze website vind je hier meer informatie over.

Klopt het dat je gebruik maakt van een Huawei P20 Lite? Zo kies jij handmatig een netwerk uit:

-Ga naar Menu -> Instellingen -> Meer instellingen/Verbindingen -> Netwerkoperators -> Netwerken zoeken.
-Je toestel gaat nu zoeken naar beschikbare netwerken, wacht even af tot alles geladen is.
-Selecteer het netwerk dat jij wilt gebruiken (kies er wel een uit die ondersteund wordt op de pagina waar wij net op zaten).
-Vanaf dit moment zijn je instellingen ook gelijk aangepast naar handmatig zoeken. Mocht jij later naar Nederland of een ander land reizen, kan je dit het beste weer terugzetten.

Laat je even weten of alles weer werkt?

Als ik je in de toekomst nog ergens anders bij kan helpen, dan staan we altijd voor je klaar op de Community!

@Evy 

Bedankt voor u snelle reactie, het is mijn gelukt heb eindelijk verbinding. 😁

Reageer