Beantwoord

blokkade

• 24 december 2019
  • 13 reacties
  • 233 Bekeken

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Willen jullie mij bellen svp? Alle rekeningen zijn betaald, maar uitgaand bellen is geblokkeerd. Dus ik kan jullie klantenservice ook niet bellen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 december 2019, 10:38

Hallo @RvdJ 

Indien je betaald hebt via iDEAL dan zou je blokkade automatisch binnen één uur worden opgeheven. Had je een andere betalingsmethode? Dan zal het wat langer duren.

Je kan er hier alles over lezen

Start je telefoon ook altijd opnieuw op na een uur als je via iDEAL betaald hebt.

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RvdJ 

Indien je betaald hebt via iDEAL dan zou je blokkade automatisch binnen één uur worden opgeheven. Had je een andere betalingsmethode? Dan zal het wat langer duren.

Je kan er hier alles over lezen

Start je telefoon ook altijd opnieuw op na een uur als je via iDEAL betaald hebt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RvdJ 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er nog 3 facturen openstaan. Wanneer heb je je laatste betaling gedaan? Als je vandaag de achterstand hebt voldaan dan wordt de blokkade inderdaad binnen 1 uur opgeheven. Als je dat nog niet hebt gedaan dan adviseer ik je om de betaling zo snel mogelijk te voldoen zodat de blokkade verwijderd kan worden. 

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten.

Fijne feestdagen!

De betalingen heb ik gisteravond direct gedaan toen ik merkte dat het niet (meer) met de eerdere storing te maken had. Wat mij vooral verbaast is dat ik nooit een herinnering of waarschuwing heb gehad. Dit is echt extreem onhandig en vervelend. Nogmaals: ik heb alle facturen gisteravond gelijk betaald.

Reputatie 7
Badge +16

@RvdJ  heb je ze betaald via iDEAL of een andere betalingsmethode? Bij een andere betalingsmethode duurt het mogelijk langer totdat de betaling is aangekomen.

Betaald via internetbankieren.

De drie bedragen zijn gisteravond direct afgeschreven van mijn ABN AMRO rekening.

Jullie zouden de betalingen moeten kunnen zien?

Reputatie 7
Badge +16

@RvdJ  bij internetbankieren is de verwerkingstermijn 3 werkdagen. Aangezien het al bijna kerst is kan het mogelijk langer duren.

Dus ik ben met de feestdagen onbereikbaar? Terwijl ik afgelopen week ook al dagen last had van jullie storing? En ik nooit een herinnering of waarschuwing heb ontvangen. Dit alles verbaast me wel...

Nog even de details: Ik heb de facturen gisteravond direct betaald. Op jullie rekening NL03COBA0733959717 van mijn zakelijke rekening . Mijn klantnummer is . Willen jullie de betaling checken svp? Deze moet al binnen zijn! Dank, Ron

Reputatie 7
Badge +20

Beste @RvdJ Dit is een openbaar community. Zet NOOIT privé gegevens online. Klik op de drie puntjes onderaan je onderwerp om je bericht aan te passen,

Dank je, even niet aan gedacht. Ik wil graag weer bellen ;-)

Willen jullie de betalingen svp checken met de gegevens die ik stuurde?

Reputatie 7
Badge +20

@RvdJ  zoals @Waqqas  al aangeeft kan het bij zelf overmaken drie werkdagen duren.

Je kunt de status van je betaling controleren via My T-Mobile of door te bellen naar 1202.

Er is maar kort een storing geweest. Misschien toch verstandig om je rekening te laten automatiseren dan heb je er geen omkijken meer na!

Succes!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RvdJ 

Ik zie dat je mijn collega ook via Twitter hebt gesproken. Als je hem een betaalbewijs kan laten zien dan kan hij de blokkade direct voor je verwijderen. 

Dank, heb foto met betalingen net gestuurd!

Reageer