Beantwoord

blokkade

  • 7 september 2020
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hay! 

 

Ik heb goedkeuring voor een betaal regeling, alleen ik kan nog steeds niet bellen? Dus ook niet na jullie klantenservice. 

In de bevestiging mail sta dat alleen bellen na buitenland en internet in buitenland geblokkeerd blijf. 

Heb mn tel al keer opnieuw opgestart.

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 september 2020, 11:29

Hallo @Kellly 

Je kan niet bellen, sms'en en internetten?

Indien je aansluiting geblokkeerd is kan je pas weer gebruik maken van je diensten wanneer het volledige openstaande bedrag is betaald helaas. Hier lees je meer informatie omtrent betalen.

https://www.t-mobile.nl/betalen

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Kellly 

Je kan niet bellen, sms'en en internetten?

Indien je aansluiting geblokkeerd is kan je pas weer gebruik maken van je diensten wanneer het volledige openstaande bedrag is betaald helaas. Hier lees je meer informatie omtrent betalen.

https://www.t-mobile.nl/betalen

 

Hier staat het zelf.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Kellly 

Dit zou moeten gelden voor een aansluiting die nog niet geblokkeerd is volgens mij, is het bij jou zo dat je helemaal niet meer kan bellen, sms'en en internetten?

Reageer