Beantwoord

blokkade

• 1 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

• is net lid geworden
  • 1 reactie

Doordat mijn oude rekeningnummer nog in jullie systeem stond en ik het handmatig overmaakte, is vandaag mijn telefoon geblokkeerd ik kan niks... 

ik heb hier vanavond over gebeld rond half 7 en zou inmiddels verholpen moeten zijn maar ik kan nog niks. 

Hoe krijg ik weer verbinding? Ik heb gebeld met iemand anders zijn telefoon maar nu heb ik alleen mijn eigen. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 oktober 2020, 20:28

Hallo @Mlnx 

Wanneer je aansluiting geblokkeerd is dan dien je eerst het openstaande bedrag betaald te hebben waarna je weer gebruik kan maken van je aansluiting.

Bij een handmatige overboeking kan de verwerking tot 2 werkdagen duren. In de app of via de website kun je nakijken of al je facturen als betaald staan. Vervolgens even je telefoon herstarten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Mlnx 

Wanneer je aansluiting geblokkeerd is dan dien je eerst het openstaande bedrag betaald te hebben waarna je weer gebruik kan maken van je aansluiting.

Bij een handmatige overboeking kan de verwerking tot 2 werkdagen duren. In de app of via de website kun je nakijken of al je facturen als betaald staan. Vervolgens even je telefoon herstarten.

Hi, alles is betaald……. 

op 29 september gewoon me factuur dus blokkade zou er niet eens mogen zijn snap er niks van..

heb er over gebeld en ze zei idd dat er €0 openstond en had de blokkade verwijderd.. maar Tot op heden geen verbinding 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Mlnx 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken, momenteel staat er geen blokkade meer op jouw abonnement. Klopt het dat alles weer werkt? :smiley:

Reageer