Beantwoord

Blokkade abonnement

• 4 november 2019
  • 4 reacties
  • 354 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb gister een bericht ontvangen dat er een achterstand is op mijn betalingen, ik heb direct een betalingsregeling aangevraagd echter doet mijn internet het nog steeds niet en kan ik ook niet bellen zouden jullie dit voor me willen oplossen

icon

Beste antwoord door David 5 november 2019, 08:21

Hi @Sanjeev,

Dit heb ik gelijk voor je gecheckt en zie dat de blokkade nog niet was opgeheven, maar de betalingsregeling wel al was getroffen. Ik heb de blokkade nu alsnog opgeheven (buiten de blokkades die je behoudt door de betalingsregeling), dus als je nu even opnieuw opstart zou het moeten werken.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Sanjeev Altijd lastig zo’n blokkade 

Is de regeling al goedgekeurd?

Je kan Hier meer lezen bij veel gestelde vragen over blokkades en betalingsregelingen.

Groetjes!

De betaling is al goedgekeurd en hierover heb ik ook al een bevestiging ontvangen, alleen heb daarnaast nog steeds geen internet en kan nog steeds niet bellen. Heb meerdere keren mijn telefoon aan en uit gezet zonder resultaat 

Reputatie 7
Badge +20

@Sanjeev Dan moet je helaas wachten op een reactie (hulp) van een moderator.

Ze reageren op volgorde binnenkomst van bericht binnen de 24/48 uur.

Heb je morgen nog geen reactie zal ik de moderators even extra op dit onderwerp wijzen. 
Als je inmiddels wel weer kan bellen enz. laat het dan ook even weten.
Fijne avond!👍🏻

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sanjeev,

Dit heb ik gelijk voor je gecheckt en zie dat de blokkade nog niet was opgeheven, maar de betalingsregeling wel al was getroffen. Ik heb de blokkade nu alsnog opgeheven (buiten de blokkades die je behoudt door de betalingsregeling), dus als je nu even opnieuw opstart zou het moeten werken.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!

Reageer