Beantwoord

blokkade achterstand betalingen

• 31 december 2018
  • 2 reacties
  • 480 Bekeken

ik heb vorige week contact gehad met klantenservice en het was geregeld de achterstand van november 57.49eu betaald en daarna nog een 57.49 van dec en nu staat er -12.40eu maar november is niet betaald zegt men er was met dat gesprek geregeld dat er een misverstand was en nu weer zo,n onzin ik snap er echt niks van werken jullie naast mekaar af bij zo,n gesprek of dat het geregeld is komt toch in het systeem te staan er is echt altijd wel iets met T-mobile AUB oplossen ik ga morgen naar het buitenland ik heb mijn telefoon internet ECHT NODIG
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 januari 2019, 10:39

Hoi Mehmet,

Ik zie dat jouw forum-account niet is gekoppeld aan jouw gegevens, daarom kan ik op dit moment niet met je meekijken in ons systeem. Dat wil ik natuurlijk wel graag voor jou doen, dus mocht dat nog nodig zijn, dan kun je mij in een privéberichtje jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum toesturen. Ik kan dan verder met jou meekijken!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mehmet,

Ik zie dat jouw forum-account niet is gekoppeld aan jouw gegevens, daarom kan ik op dit moment niet met je meekijken in ons systeem. Dat wil ik natuurlijk wel graag voor jou doen, dus mocht dat nog nodig zijn, dan kun je mij in een privéberichtje jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum toesturen. Ik kan dan verder met jou meekijken!
Reputatie 7
Badge +19
@mehmet sait oglak ik heb jouw berichtje even verwijderd, omdat het volstond met privégegevens. Dit is een openbaar forum, dus dit heb ik even gedaan ter bescherming van jouw privacy. Een privéberichtje kun je sturen door op mijn naam te klikken. Overigens, als je al naar zoekgeraakte betalingen hebt gemaild, dan ben je daar aan het juiste adres en wordt dan vanzelf opgepakt! Dat is inderdaad de goede weg om dit verder op te pakken, dus mijn collega's zullen hier verder mee aan de slag gaan. 🙂

Reageer