Beantwoord

Blokkade bij betalingsregeling

• 4 april 2019
  • 4 reacties
  • 307 Bekeken

hallo,

Er is gisteren een blokkade op mijn telefoon geplaatst ivm openstaande rekening. Deze heb ik gelijk betaald en de blokkade zou binnen een uur verwijderd worden. Ik kan alleen nog steeds niet gebruik maken van de diensten. Graag zsm een oplossing.

mvg,

Miranda Poortvliet
icon

Beste antwoord door David 4 april 2019, 10:59

Hi Miranda,

Ik zie dat we de betaling van je betalingsregeling inderdaad hebben ontvangen, maar dat de blokkade niet automatisch was opgeheven. Dit heb ik nu handmatig alsnog voor je geregeld. Even de telefoon opnieuw opstarten zou al genoeg moeten zijn!

Laat je weten of alles weer werkt?
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo,
zojuist kreeg ik van jullie een sms dat er nog een achterstand is op de betalingsregeling en dat ik daarom een blokkade op Mn abonnement heb. Het laatste bedrag heb ik gister betaald na aanleiding van de blokkade en ik kan in mijn t- mobile ook geen openstaande bedrag meer zien. Graag zsm een reactie of eventuele verwijdering van de blokkade.

mvg,
Hallo,

wederom krijg ik van jullie dezelfde sms maar zoals ik hierboven al aangaf heb ik deze rekening al betaald! Bellen naar de klantenservice kan ik nu ook niet vandaar contact via deze weg. Graag gegevens goed nakijken of jullie de betaling hebben ontvangen. Deze is gisteren is iDeal overgemaakt en is zelf als verwerkt op mijn t-mobile dus ik begrijp ook niet waarom jullie mij aan deze rekening blijven herinneren. Nu graag een oplossing.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Beste @Mier1986 Altijd lastig zo’n blokkade
Ik heb begrepen dat TM van dit probleem afweet en dat ze hard aan het werk zijn om het op te lossen.
Nog even geduld dus.
Groetjes.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Miranda,

Ik zie dat we de betaling van je betalingsregeling inderdaad hebben ontvangen, maar dat de blokkade niet automatisch was opgeheven. Dit heb ik nu handmatig alsnog voor je geregeld. Even de telefoon opnieuw opstarten zou al genoeg moeten zijn!

Laat je weten of alles weer werkt?

Reageer