Beantwoord

Blokkade door achterstallige betaling

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,
Ik had een betalingsregeling niet op tijd betaald en kreeg een blokkade en nu zijn ze alles al betaald. Binnen een uur zou de blokkade opgeheven worden en heb mij toestel al 10 keren aan en uit gezet maar nog steeds blokkade. Ik had iemand via de chat van t mobile gesproken en werd belooft dat na de betaling van de betalingsregeling de blokkade zou opgeheven worden. Ik zou graag met spoed geholpen willen worden.
icon

Beste antwoord door David 12 april 2019, 11:28

Hi @Shhhhhh,

Ik kan op dit moment jouw betaling niet controleren, omdat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Je kunt dit alsnog doen of mij een privébericht via mijn profiel sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan kan ik het voor je gaan nakijken!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Shhhhhh,

Ik kan op dit moment jouw betaling niet controleren, omdat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Je kunt dit alsnog doen of mij een privébericht via mijn profiel sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan kan ik het voor je gaan nakijken!
Ik heb hetzelfde probleem, rekening gister betaald, maar nog steeds geblokkeerd
Hallo,
Inmiddels ben ik al geholpen via chat medewerker. Er waren problemen met automatische systeem. Blokkade is nu al verwijderd
Reputatie 7
Badge +20
Hi @willem791,

Bij jou was hetzelfde probleem actief, maar dit heb ik nu ook handmatig voor je geregeld! Even opnieuw opstarten en het zou weer moeten werken!

Reageer