Beantwoord

Blokkade door betalingsachterstand

  • 14 maart 2016
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Hoi, sinds gisteravond 21:00 kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Kan niet aangemeld worden op het netwerk, heel vervelend. Zit momenteel in Duitsland tot woensdag. Heb alles al geprobeerd, telefoon aan/ uit, sim eruit en weer erin, sim in andere telefoon, instellingen wijzigen, handmatig provider kiezen etc etc maar niets helpt. Graag zsm jullie hulp aub.
icon

Beste antwoord door Amy 14 maart 2016, 11:04

Goedemorgen Koen,

Je hebt ondertussen contact gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Zij heeft de blokkade voor je verwijderd! 🙂

Werkt alles nu weer naar behoren?

Veel plezier in Duitsland!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je een simkaart van iemand anders in je telefoon stopt, werkt het dan wel? Het kan natuurlijk zijn dat er bijvoorbeeld, een lokale storing (kapotte mast) is.

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Koen,

Je hebt ondertussen contact gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Zij heeft de blokkade voor je verwijderd! 🙂

Werkt alles nu weer naar behoren?

Veel plezier in Duitsland!

Reageer