Beantwoord

Blokkade door betalingsachterstanden

  • 26 januari 2017
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Ik heb het bedrag overgemaakt via een andere rekening
icon

Beste antwoord door Amy 27 januari 2017, 10:08

Hey Metinurmuc,



Goed dat je het aan ons laat weten! Ik zie inderdaad dat er nog één factuur open staat. Heb je bij de betaling wel je klantnummer of telefoonnummer vermeld? :8



Omdat je aangeeft dat je de betaling al hebt gedaan heb ik je blokkade zojuist verwijderd. Als je jouw toestel opnieuw opstart moet je daarna gewoon weer kunnen bellen.



Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

2 reacties

Maar ikkan niet meer bellen mijn toestel is geblokkeerd
Reputatie 6
Badge +15
Hey Metinurmuc,

Goed dat je het aan ons laat weten! Ik zie inderdaad dat er nog één factuur open staat. Heb je bij de betaling wel je klantnummer of telefoonnummer vermeld? :8

Omdat je aangeeft dat je de betaling al hebt gedaan heb ik je blokkade zojuist verwijderd. Als je jouw toestel opnieuw opstart moet je daarna gewoon weer kunnen bellen.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer