Beantwoord

Blokkade door openstaande facturen

• 1 februari 2017
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Ik heb geen internet en kan niet bellen , maar ik heb een blokkade staan maar ze hebben steeds van me oude rekening gehaald en heb dit al vaker veranderd en nu dus een achterstand alleen wil per week betalen omdat ik dus nu geen inkomen heb , hoe kan dit opgelost worden ?

Mvg Peter
icon

Beste antwoord door David 2 februari 2017, 10:32

Hoi Peter1995,

Zo te zien denkt Serviceweb al goed met je mee en heeft mijn collega Feya jou ook al geholpen. Zij heeft gezien dat de termijn van je regeling binnen is en de blokkade verwijderd.

Ik wil je er wel op wijzen dat de factuur van januari ook nog niet betaald is en deze op 12 januari betaald had moeten zijn. Om te voorkomen dat je verdere blokkades en administratiekosten maakt, zou ik je willen adviseren deze zo snel mogelijk te voldoen. In jouw My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen' vind je het exacte bedrag van deze factuur.

Serviceweb heeft inderdaad aangegeven hoe je jouw rekeningnummer kunt wijzigen. Ik zie nog niet terug dat dit gebeurd is, dus als je dit nog wilt doen, kun je dat via My T-Mobile nog regelen. Op dit moment hebben we het rekeningnummer in ons systeem dat eindigt op -169. Als deze klopt, dan hoef je niets te wijzigen.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan in een reactie weer weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Hi Peter,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Vervelend dat je een blokkade hebt omdat T-Mobile van een oud rekeningnummer geld afschrijft. Ik merk op dat je nu je bericht hier hebt kunnen plaatsen, dus kan je nu wel even op internet?

Als je dit nu ook nog kan doen, ga dan naar My T-Mobile (https://www.t-mobile.nl/my/instellingen) en kies daar voor betaalgegevens. Daar kan je je rekeningnummer aanpassen, dan kunnen ze in ieder geval een volgende keer afschrijven van het juiste nummer.

Voor het opheffen kan je direct online betalen of blokkade opheffen via deze pagina: https://www.t-mobile.nl/betalen. (Heb je momenteel een betalingsregeling? Dan is betalen via iDeal helaas niet mogelijk. Heb je gekozen voor automatische incasso? Dan schrijven wij het geld automatisch van je rekening af. Mocht je gekozen hebben voor betalen via Acceptgiro, dan dien je het bedrag zelf naar ons over te boeken.)

De klantenservice kijkt mee, die zal je ook nog wel advies geven. Ik hoop dat je blokkade snel is opgelost en dat je weer gebruik kunt maken van T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Peter1995,

Zo te zien denkt Serviceweb al goed met je mee en heeft mijn collega Feya jou ook al geholpen. Zij heeft gezien dat de termijn van je regeling binnen is en de blokkade verwijderd.

Ik wil je er wel op wijzen dat de factuur van januari ook nog niet betaald is en deze op 12 januari betaald had moeten zijn. Om te voorkomen dat je verdere blokkades en administratiekosten maakt, zou ik je willen adviseren deze zo snel mogelijk te voldoen. In jouw My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen' vind je het exacte bedrag van deze factuur.

Serviceweb heeft inderdaad aangegeven hoe je jouw rekeningnummer kunt wijzigen. Ik zie nog niet terug dat dit gebeurd is, dus als je dit nog wilt doen, kun je dat via My T-Mobile nog regelen. Op dit moment hebben we het rekeningnummer in ons systeem dat eindigt op -169. Als deze klopt, dan hoef je niets te wijzigen.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan in een reactie weer weten!

Reageer