Beantwoord

Blokkade in Nederland ondanks Betalingsregeling

• 26 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 441 Bekeken

Ik heb gister een betalingsregeling aangevraagd. Heb een bevestigingsmail gehad dat het goed gekeurd is. Ondanks dat, heb ik nogsteeds geen mobiele data in Nederland. Heb mijn toestel al paar keer aan en uit gedaan. Wat kan ik het beste doen. Ik moet wel bereikbaar zijn.
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 augustus 2019, 11:41

Hoi @djielaanie,

Ik heb de blokkades meteen voor je verwijderd! Start je nu opnieuw op, dan moet het helemaal goedkomen!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @djielaanie,

Ik heb de blokkades meteen voor je verwijderd! Start je nu opnieuw op, dan moet het helemaal goedkomen!
Dag @Jaimy,

Hartstikke bedankt!!
Ik had een sms gekregen dat als ik noet zo snel mogelijk betaald ik een blokkade zou krijg dat is toen direct gebeurd. Ik heb direct toen ik de sms kreeg een betalingsregeling getroffen die is goedgekeurd maar tot op heden heb im nog steeds een blokkade. Ik heb mijn toestel al een paar keer uitgedaan. Het is heel belangrijk dat ik bereikbaar kan zijn. Wat moet ik doen?
groetjes romana
??
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Romanah,

Ik zie dat jouw account niet is gekoppeld aan jouw telefoonnummer, dus ik kan op dit moment niet in jouw gegevens kijken! Wil je dat ik dat wel doe, dan kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer. Wil je sneller antwoord, dan raad ik je aan even met ons te chatten of te bellen!

Laat het me maar weten!
@Jaimy ik denk dat t nu is gelukt klopt dat?
groetjes Romana
@Jaimy ik ben trouwens Romanah maar volgens mij kun je nu wel wel alles zien.
heek erg bedankt voor je reactie trouwens hoop dat t nu wel lukt
Zou je me aub zo snel mogelijk willen helpen. Ik kom namelijk echt in de problemen zo in verband
met
mijn werk
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Romanah,

Ik heb direct gekeken voor je! Ik zie echter geen blokkades actief op jouw simkaart, dus ik denk dat er iets anders aan de hand is. Heb je jouw mobiele netwerk aanstaan? Kun je jouw toestel eens opnieuw opstarten?

Werkt dit niet, zou je dan je simkaart even in een ander toestel willen proberen?

Reageer