Beantwoord

Blokkade intrekken

Ik heb op mijn nummer blokkade, ik zou willen graag van u de blokkade intrekken
Dankjewel voor begrijp
Gr. Z.
icon

Beste antwoord door Rosan 16 april 2018, 15:45

Beste Z erg handig om je telefoon nummer als naam te kiezen :8

Ik heb het gemeld dus dat word binnen kort gewijzigd dan weet je dat.

Om wat voor blokkade gaat het?

Een blokkade vanwege een te late betaling deze zal vanzelf als de betaling verwerkt is eraf gaan na enkele uren soms helpt het herstarten van je toestel.

Of bedoel je een blokkade voor internet of andere zaken deze kan je zelf verwijderen in My T Mobile.
Bekijk origineel

10 reacties

Badge +13
Beste Z erg handig om je telefoon nummer als naam te kiezen :8
Ik heb het gemeld dus dat word binnen kort gewijzigd dan weet je dat.
Om wat voor blokkade gaat het?
Een blokkade vanwege een te late betaling deze zal vanzelf als de betaling verwerkt is eraf gaan na enkele uren soms helpt het herstarten van je toestel.
Of bedoel je een blokkade voor internet of andere zaken deze kan je zelf verwijderen in My T Mobile.
Hey, zou je misschien kunnen aangeven welke blokkade van jouw abonnement eraf mag.
Zodat de T-Mobile medewerkers niet hoeven te vragen over welke blokkade het gaat.
Geachte Rosan ik heb mijn factuur betald, maar de blokkade is nog niet verwijdert
Dankjewel Gr. Zuzana
Badge +13
Op welke manier heb je betaald want sommige wijze kennen een langere verwerkings tijd.
En anders heb je je toestel al een uit gezet en weer aangezet?
Ja gewoon van mijn rekenning naar T-mobile Netherland B.V. rekening
Ik denk niet goede idee
Badge +13
Nee dat is niet de snelste manier helaas zie het onderstaande rijtje j
Jij heb zelf overgeboekt begrijp ik en dan duurt het enkele werk dagen.

De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
• De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
• De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
• De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.
Hallo Rosan, heel Bedankt voor de uitleg,
Jammer dat het kan niet worden gecontacteerd via telefoonnummer
Badge +13
De volgende keer mocht het gebeuren kan je beter I deal kiezen dan is de betaling veel sneller verwerkt.
Ja, en nu ik ga blijven zonder verbinding ( Geen service):(
Badge +13
Ja tot de betaling is verwerkt en dat duurt enkele werk dagen helaas.

Reageer