Beantwoord

Blokkade na betaling

  • 24 september 2020
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb een blokkade op mijn telefoon. Ik heb daarover een mail gekregen en heb via die mail het openstaande bedrag direct betaald via ideal. Dit heb ik gisteravond gedaan en het is direct afgeschreven maar ik heb nog steeds een blokkade. Hoe is dit mogelijk als ik het volledige bedrag betaald heb via jullie link in de mail?

Mvg, 

Sebastiaan 

 

icon

Beste antwoord door Hajar 24 september 2020, 12:42

Hi @bassie11985 

Geen zorgen! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je betaling is gelukt en dat de blokkade is verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben.

Laat je even weten of het lukt? Ik sta voor je klaar als het nodig is!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bassie11985 

Geen zorgen! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je betaling is gelukt en dat de blokkade is verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben.

Laat je even weten of het lukt? Ik sta voor je klaar als het nodig is!

Hi @Hajar 

Dank je wel voor de snelle reactie hij is weer geactiveerd.

 

Hele fijne dag!

 

Mvg, 

Sebastiaan 

Reputatie 7
Badge +20

Super! Fijne dag verder!:blush:

Reageer