Beantwoord

Blokkade na betaling

• 30 september 2020
  • 11 reacties
  • 225 Bekeken

Ik heb gisteren mijn openstaande facturen betaald via iDeal.

echter heb ik nog steeds een blokkade. Dit is ontzettend vervelend aangezien ik ook thuis moet werken.

Je hebt serieus geen enkele mogelijkheid om iemand van T-Mobile te bereiken. dit vind ik schandalig, ze blokkeren je mobiel zodat je ze ook geen eens kunt bereiken. steeds maar weer die klote robot die je nergens mee helpt. 

icon

Beste antwoord door Hajar 30 september 2020, 10:09

Hi @Daniël1995 

Geen zorgen die ene Hajar hier! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de blokkades zijn verwijderd. Zou je eens je toestel opnieuw kunnen starten? Je zou dan weer bereik moeten hebben. Ik hoor graag of alles weer naar behoren werkt!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Daniël1995 Welkom. Ik moet wel lachen om jouw ‘klote robot’ 🙈 

Dan moet je even je telefoon opnieuw opstarten zodat hij opnieuw verbinding met het netwerk maakt.

En niet zo lelijk doen he die robot kan er ook niets aan doen dat je te laat betaald.. het zijn nu eenmaal de regels betaal op tijd anders kan je niet meer bellen.🙋‍♀️

Probeer de volgende keer even tegen de aardige robot te zeggen dat je een medewerker wil spreken, volgens mij helpt dat.

Laat even weten of het is opgelost.

Nee, nog steeds geen verbinding. inderdaad beetje een mindere tijd achter de rug ( zoals vele onderons)

en dat is het nou net, ik kan niemand van T-Mobile bereiken ik vind dat echt schandalig. 

Reputatie 7
Badge +20

@Daniël1995  Ik ga een moderator voor je opsporen die kunnen je wel helpen.

Geen garantie maar ga mijn best doen.oké

Groetjes

Dat zou mooi zijn, ik had ene Hajar wel een privébericht gestuurd maaar dat kan ik dus nergens meer terugvinden

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Daniël1995 

Geen zorgen die ene Hajar hier! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de blokkades zijn verwijderd. Zou je eens je toestel opnieuw kunnen starten? Je zou dan weer bereik moeten hebben. Ik hoor graag of alles weer naar behoren werkt!

Hey! :) nee helaas nog steeds geen bereik...

Nu weer wel ! hartstikke bedankt ! :heart_eyes:

Stay Safe !

Reputatie 7
Badge +20

@Daniël1995 Jij ook “Stay safe! En pas goed op elkaar!
En zijn er ooit nog vragen dan weet je ons te vinden. 

Fijne dag! 

Reputatie 7
Badge +20

Super nice! Nu kun je weer chill werken. Pas ook goed op jezelf en wie weet tot ziens op de Community! :blush:

:smirk:haha jaa hopelijk wel!

Reageer