Beantwoord

Blokkade na betaling

• 28 januari 2021
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste medewerker

vanmorgen kreeg ik een sms van een betalings achterstand nu heb ik vanmorgen direct get gevraagde bedrag via iDeal betaald.

5 iur later is mijn blokkade nog steeds niet opgeheven sterker nog ik krijg een tweede sms over nog een blokkade en dat er een brief wordt gestuurd. Dit wil ik natuurlijk graag teruggedraaid zien worden

daarbij is jullie chat niet bereikbaar en kan ik jullie niet bellen door de blokkade….. 

icon

Beste antwoord door Hajar 28 januari 2021, 15:43

Hi @Marit92 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je betaling is verwerkt. Je hebt nog wel een betalingsregeling en dus heb je nog een blokkade voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. Als je je toestel opnieuw start dan zou je wel bereik moeten hebben in Nederland. Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marit92 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je betaling is verwerkt. Je hebt nog wel een betalingsregeling en dus heb je nog een blokkade voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. Als je je toestel opnieuw start dan zou je wel bereik moeten hebben in Nederland. Laat je even weten of het lukt?

Reageer