Beantwoord

Blokkade na betaling

  • 28 april 2021
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken

Hallo, 

 

Ik heb het openstaande bedrag betaald maar er staat nog steeds dat het niet is betaald. Het is al wel van me bankrekening afgegaan! En hoe lang duurt het dan totdat ik weer internet heb? 

Groeten,

 

icon

Beste antwoord door CrisTien 28 april 2021, 21:31

Hallo @Kimberly Traanman  Welkom in de community.

Welke betaal methoden heb je gekozen? Heb je de telefoon ook al opnieuw opgestart?

Hier kan je meer lezen over betalen en blokkades 

https://www.t-mobile.nl/betalen 

Groetjes

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Kimberly Traanman  Welkom in de community.

Welke betaal methoden heb je gekozen? Heb je de telefoon ook al opnieuw opgestart?

Hier kan je meer lezen over betalen en blokkades 

https://www.t-mobile.nl/betalen 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kimberly Traanman 

Ik zie dat je betaling is verwerkt en dat de blokkade is opgeheven. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer