Beantwoord

Blokkade na betaling niet opgeheven

• 31 december 2016
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Gisterenmiddag factuur betaald via Ideal. De Blokkade is tot heden niet opgeheven!!
icon

Beste antwoord door Sam- 2 januari 2017, 11:47

Hallo Rhim,

Welkom op het forum!

Wat vreemd zeg. We zien je betaling nog steeds niet bij ons in het systeem. Heb je de betaling gedaan via de iDeal link in de e-mail die we je hebben gestuurd? Of was het via de incasso pagina op onze website? Over welke factuur ging het precies? Hoe laat heb je de betaling gedaan?

Voor nu heb ik de blokkade opgeheven. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan. In de tussentijd moeten we er samen voor zorgen dat de betaling die je hebt gedaan alsnog wordt verrekend met jouw openstaande facturen.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hallo Rhim,

Welkom op het forum!

Wat vreemd zeg. We zien je betaling nog steeds niet bij ons in het systeem. Heb je de betaling gedaan via de iDeal link in de e-mail die we je hebben gestuurd? Of was het via de incasso pagina op onze website? Over welke factuur ging het precies? Hoe laat heb je de betaling gedaan?

Voor nu heb ik de blokkade opgeheven. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan. In de tussentijd moeten we er samen voor zorgen dat de betaling die je hebt gedaan alsnog wordt verrekend met jouw openstaande facturen.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
De betaling is vrijdagmiddag via de email die jullie mij hebben gestuurd gedaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rhim,

Dankjewel voor je reactie. Kun je aangeven om welke factuur het gaat? De factuur van december staat namelijk nog open.

Ik hoor graag van je! 🙂