Beantwoord

Blokkade na betaling niet opgevehen

  • 10 maart 2017
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Ik heb betaald via de ideal link om 1 uur wanneer wordt dit verrekend en me blokkade er af gehaald
icon

Beste antwoord door Sam- 11 maart 2017, 15:12

Hoi Eline,

Welkom op het forum. Leuk om je hier te zien. :)

Vreemd dat de blokkade nog niet is opgeheven. Om je direct weer toegang te geven tot ons netwerk heb ik de blokkade handmatig opgeheven. Wil je over 15 minuten je toestel één keer opnieuw starten? Zo word je opnieuw op het netwerk aangemeld en worden de veranderingen doorgevoerd. Daarna moet je overal weer gebruik van kunnen maken.

Laat ons weten of alles weer werkt Eline. Als je andere vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eline,

Welkom op het forum. Leuk om je hier te zien. :)

Vreemd dat de blokkade nog niet is opgeheven. Om je direct weer toegang te geven tot ons netwerk heb ik de blokkade handmatig opgeheven. Wil je over 15 minuten je toestel één keer opnieuw starten? Zo word je opnieuw op het netwerk aangemeld en worden de veranderingen doorgevoerd. Daarna moet je overal weer gebruik van kunnen maken.

Laat ons weten of alles weer werkt Eline. Als je andere vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reageer