Beantwoord

Blokkade na betalingsregeling


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedemiddag,

Ik heb een betalingsregeling getroffen, maar mijn blokkade zit nog steeds erop.
Is er nog iets anders wat ik kan doen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 23 januari 2019, 20:02

@Booth is de regeling al ingegaan en goed gekeurd?
Meer informatie over een betalingsregeling!

Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Beste @Booth heb je je telefoon al opnieuw opgestart?
@CrisTien ja ik heb deze al aardig wat keren opnieuw opgestart vandaag.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi @Booth,

Wat vervelend dat er ondanks dat je je telefoon een aantal keren opnieuw hebt opgestart er nog steeds sprake lijkt te zijn van een blokkade.

Ik verwacht dat een T-mobile moderator hierover uitsluitsel kan geven.
Reputatie 7
Badge +14
@Booth is de regeling al ingegaan en goed gekeurd?
Meer informatie over een betalingsregeling!

Alvast goed om te weten
  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.
@CrisTien ja dit is in beide gevallen juist, ik denk dat het een kwestie van afwachtten is.
Reputatie 7
Badge +14
Helaas dan moet je wachten op hulp van een moderator.
Sorry! Maar het zal vast wel goed komen dus geen zorgen👍🏻
Reputatie 7
Badge +17
Hi Booth,

Ik heb de blokkade voor gebruik in Nederland wel verwijderd zodat je hier weer bereikbaar bent. De blokkade voor gebruik naar het buitenland en service nummers is wel actief. Dat is standaard bij betalingsregeling zoals je in de reactie van Cristien ook lezen.

Hoop dat alles weer naar behoren werkt!

Reageer