Beantwoord

Blokkade na een dag nog steeds niet opgeheven

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedemorgen, ik had gister een blokkade op mijn telefoon ivm een achterstand, de achterstand heb ik gister via de site met ideal betaald, heb ook een bevestiging via de mail gekregen met daarin ook de mededeling dat de blokkade binnen een uur opgeheven zou worden. Nu inmiddels een dag later is de blokkade nog steeds niet opgeheven, mijn telefoon ook meerdere keren opnieuw opgestart, maar nog steeds de blokkade.
icon

Beste antwoord door David 4 april 2019, 10:51

Hey Ger80,

Ik zie dat we de betaling inderdaad hebben ontvangen, maar door het probleem waar CrisTien het over heeft was de blokkade niet automatisch opgeheven. Dit heb ik nu handmatig alsnog voor je geregeld. Even de telefoon opnieuw opstarten zou al genoeg moeten zijn!

Laat je weten of alles weer werkt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen @Ger80 TM weet van dit probleem. Ze zijn snoeihard aan het werk om het op te lossen.
Maak er ondanks dit toch een fijne dag van.😊
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ger80,

Ik zie dat we de betaling inderdaad hebben ontvangen, maar door het probleem waar CrisTien het over heeft was de blokkade niet automatisch opgeheven. Dit heb ik nu handmatig alsnog voor je geregeld. Even de telefoon opnieuw opstarten zou al genoeg moeten zijn!

Laat je weten of alles weer werkt?
Hoi David, heb de tel net opnieuw opgestart en alles doet het weer, bedankt.

Reageer