Beantwoord

blokkade na een uur niet eraf

• 8 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi beste,

ik had gisteravond laat een mail van TM ontvangen met een aankondiging van een blokkade + direct betaallink (iDeal). Ik heb meteen betaald via de link waarop ik ook een bevestiging kreeg. Hierin stond dat de blokkade binnen één uur automatisch opgeheven zou worden. Dit is nog steeds niet gebeurd, zouden jullie mij kunnen helpen?

(aan/uit heb ik al geprobeerd)

icon

Beste antwoord door Hajar 8 oktober 2020, 10:57

Hi @Nlb 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de blokkade voor gebruik in Nederland is verwijderd. Als je je toestel herstart dan zou het weer moeten werken. Je hebt ook een betalingsregeling aangevraagd en daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en service nummers. Die blokkade wordt verwijderd nadat je betalingsregeling is voldaan. 

Laat je even weten of alles weer werkt? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Misschien is er nachtelijk onderhoud. Of zijn er meer openstaande rekeningen? Bel even de klantenservice als het in de ochtend nog niet werkt na een restart.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Nlb   Welkom in de community van T-Mobile, is de blokkade er inmiddels al af?

Wil je het even laten weten? Zo niet kan een moderators je helpen.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nlb 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de blokkade voor gebruik in Nederland is verwijderd. Als je je toestel herstart dan zou het weer moeten werken. Je hebt ook een betalingsregeling aangevraagd en daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en service nummers. Die blokkade wordt verwijderd nadat je betalingsregeling is voldaan. 

Laat je even weten of alles weer werkt? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Hi! Dank jullie wel voor jullie hulp :) Het is inderdaad gelukt!

Reageer