Beantwoord

Blokkade na voldaan betalingsachterstand

• 28 januari 2021
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Ik had een betalingsachterstand, deze heb ik vanmiddag volledig afbetaald. Mijn diensten waren geblokkeerd en zou na een uur opgeheven zijn, ik heb een bevestiging van de betaling gehad per mail maar na 4 uur kan ik nog steeds niks? Ik heb ook mijn telefoon een paar keer opnieuw gerestart.

icon

Beste antwoord door David 28 januari 2021, 18:29

Hoi @Tmobilefan1 (geweldige username!),

Goed dat je het even laat weten! 

In de nasleep van het grote onderhoud zijn er een paar dingen die nog niet zo werken als zou moeten, waaronder de verwerkingstermijn van inkomende betalingen. Dit wordt hopelijk zo spoedig mogelijk opgelost voor iedereen. 

Ik heb het bij jou nagekeken en zie dat we de betaling ontvangen hebben en aan het verwerken zijn, dus ik heb de blokkade voor nu alvast direct opgeheven. Op die manier kun jij in ieder geval gelijk weer uit de voeten!

Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tmobilefan1 (geweldige username!),

In de nasleep van het grote onderhoud zijn er een paar dingen die nog niet zo werken als zou moeten, waaronder de verwerkingstermijn van inkomende betalingen. Dit wordt hopelijk zo spoedig mogelijk opgelost voor iedereen. 

Ik heb het bij jou nagekeken en zie dat we de betaling ontvangen hebben en aan het verwerken zijn, dus ik heb de blokkade voor nu alvast direct opgeheven. Op die manier kun jij in ieder geval gelijk weer uit de voeten!

Hoi @Tmobilefan1 (geweldige username!),

Bedankt ;),  yes er is nog 1 ding. Ik heb een unlimited abbo en kon naar het buitenland bellen (in Europa), maar ik krijg steeds een fout melding als ik naar een nummer in België probeer te bellen.

Kunt u mij hiermee helpen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tmobilefan1,

Soms kan het zijn dat niet alles in één keer goed werkt, maar de blokkades zijn er wel af. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Hopelijk lost dat het probleem gelijk op!

Ik heb afgelopen maandag 25-01-2021 mijn betalingsachterstand volledig betaald maar mijn simkaart is nog steeds geblokkeerd. Ik kan geen gebruik maken van internet en telefonie. Kan dit opgelost worden?

Hi,

ik heb hetzelfde probleem, heb woensdagavond betaald en ben momenteel voor werk in het buitenland sinds gisteren: 

De blokkade zit er nog op lijkt het, want ik kan helemaal niks met het netwerk.

Groet,

Faatje

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Wb20 en @faatjem 

Ik zie dat de betalingen zijn verwerkt en dat de blokkades zijn verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan moet het weer werken. Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer