Beantwoord

Blokkade niet opgeheven

Hallo,

Ik heb een bevestigingsmail gekregen van de betaling, maar de blokkade op mijn simkaart is nog niet opgeheven. Kunt u mij helpen?
icon

Beste antwoord door David 12 april 2019, 09:55

Hey Marjolein,

Ik zie dat je ondertussen via Twitter contact met mijn collega hebt gehad en dat de blokkades verwijderd zijn op jouw aansluiting. Alles werkt dus weer bij jou als het goed is!

Mochten wij je hier nog kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Marjolein,

Ik zie dat je ondertussen via Twitter contact met mijn collega hebt gehad en dat de blokkades verwijderd zijn op jouw aansluiting. Alles werkt dus weer bij jou als het goed is!

Mochten wij je hier nog kunnen helpen, laat het gerust weten!
Ik heb dezelfde probleem!
Hallo,
ik heb een blokkade op mijn simkaart maar heb mijn rekening ruim 24 uur geleden betaalt, maar de blokkade word er maar niet af gehaald. Ik moet veel bellen voor mij werk dus kunnen jullie wit oplossen?
Reputatie 7
Badge +20
@Suchislife Ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd. Als je je toestel opnieuw start zou alles weer moeten werken. Laat je even weten of het is gelukt?

@ChristiennFey Ik heb je blokkade direct verwijderd dus als jij je toestel opnieuw start dan moet je weer kunnen bellen. Laat jij ook even weten of alles naar behoren werkt?

Ik wens jullie een fijne zondag!

Reageer