Beantwoord

Blokkade niet opgeheven

  • 12 april 2019
  • 5 reacties
  • 406 Bekeken

Hallo
Ik heb op 11 04 2019 mijn openstaande factuur betaald.
Zou binnen 1 uur de blokkade opgeheven worden, maar nu is het inmiddels 12 04 2019
Na 100 x uit en aan gezet te hebben nog steeds BLOKKADE
Graag zo snel mogelijk de blokkade opheven
Danku
icon

Beste antwoord door Hajar 13 april 2019, 12:43

Hi Danny,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je betaling goed is verwerkt. Ik heb daarom de blokkade handmatig verwijderd zodat je weer bereikbaar bent. Als je je toestel opnieuw start dan moet het werken. Laat je even weten of alles naar behoren werkt? Ik wens je een fijn weekend toe! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen @Dannythiagobailey,

Wil je even kijken voor mij wat de status van je factuur is in My T-Mobile?
Hoe heb je je factuur betaald? Ik hoor het graag van je.
Goedenmorgen
Status van mijn factuur
Betaald
11 04 2019
Ik heb via de link in het berichtje betaald die ik van 't mobile kreeg.
Mvgr
Reputatie 7
Badge +20
Hi Danny,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je betaling goed is verwerkt. Ik heb daarom de blokkade handmatig verwijderd zodat je weer bereikbaar bent. Als je je toestel opnieuw start dan moet het werken. Laat je even weten of alles naar behoren werkt? Ik wens je een fijn weekend toe! 🙂
Ik heb een blokkade gekregen, deze rekening heb ik betaalt op 11-4-19 ondertussen is het 13-4-19 en heb ik deze blokkade nog steeds terwijl hij binnen een uur opgeheven zou worden??? Op my tmobile os de status ook veranderd in betaald en mijn toestel al 100x aan en uit gehad en nog doet hij het niet. Kunnen jullie dit zsm opheven??
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cristienn,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien! 🙂

Reageer