Beantwoord

blokkade niet opgeheven na betaling

  • 8 juli 2019
  • 1 reactie
  • 611 Bekeken

Reputatie 2
Ik had een blokkade op mijn telefoon maar na betaling is deze nog steeds niet opgeheven? Heb mijn toestel al 2x opnieuw opgestart.

heb wel een mail binnen gekregen dat de betaling is voldaan en dat eventuele blokkades binnen het uur worden opgeheven.

Kan iemand mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door David 8 juli 2019, 11:08

Hoi @Sanneheidy,

Goed dat je het even laat weten!

Ik heb het gecontroleerd en zie dat we inderdaad de betaling van de factuur van juni hebben ontvangen, dus dat is goed gegaan. De aansluiting is echter nog steeds geblokkeerd, omdat je ook nog een termijn van de betalingsregeling moet voldoen. Deze had ook al betaald moeten zijn, maar dat is nog niet gebeurd en daarom is de blokkade nog actief. Wanneer deze termijn voldaan is, wordt de blokkade automatisch opgeheven. De factuur van juli staat ook nog open, maar daar is de uiterste betaaldatum nog niet van verstreken, dus dat is op dit moment geen onderdeel van de achterstand.

Aangezien een betaling nog verwerkt wordt in onze systemen kun je dit ook handmatig doen en een betaalbewijs (zonder privégegevens!) als screenshot delen in dit topic. We zorgen dan dat de blokkade zo snel mogelijk wordt opgeheven! In jouw My T-Mobile vind je het openstaande bedrag van de betalingsregeling terug.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Sanneheidy,

Goed dat je het even laat weten!

Ik heb het gecontroleerd en zie dat we inderdaad de betaling van de factuur van juni hebben ontvangen, dus dat is goed gegaan. De aansluiting is echter nog steeds geblokkeerd, omdat je ook nog een termijn van de betalingsregeling moet voldoen. Deze had ook al betaald moeten zijn, maar dat is nog niet gebeurd en daarom is de blokkade nog actief. Wanneer deze termijn voldaan is, wordt de blokkade automatisch opgeheven. De factuur van juli staat ook nog open, maar daar is de uiterste betaaldatum nog niet van verstreken, dus dat is op dit moment geen onderdeel van de achterstand.

Aangezien een betaling nog verwerkt wordt in onze systemen kun je dit ook handmatig doen en een betaalbewijs (zonder privégegevens!) als screenshot delen in dit topic. We zorgen dan dat de blokkade zo snel mogelijk wordt opgeheven! In jouw My T-Mobile vind je het openstaande bedrag van de betalingsregeling terug.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!

Reageer