Beantwoord

Blokkade niet opgeven na betalingsregeling

• 13 juli 2019
  • 5 reacties
  • 556 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb een week geleden een betalingsregeling getroffen van een eerdere factuur. We zijn nu een week verder en de blokkade van mijn mobiele internet is nog steeds niet opgeheven. Kunnen jullie dit alsnog zsm voor mij in orde maken?

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Ingrid Dijkstra
icon

Beste antwoord door Hajar 14 juli 2019, 12:46

Hi Ingrid,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een betalingsregeling hebt. Bij een betalingsregeling wordt standaard een blokkade geplaatst op bellen naar servicenummers en gebruik in het buitenland. Ben je momenteel in het buitenland? Dan kan je inderdaad geen gebruik maken van internet. Je moet dan eerst je openstaande rekening voldoen en dan wordt de blokkade automatisch verwijderd.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ingrid,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een betalingsregeling hebt. Bij een betalingsregeling wordt standaard een blokkade geplaatst op bellen naar servicenummers en gebruik in het buitenland. Ben je momenteel in het buitenland? Dan kan je inderdaad geen gebruik maken van internet. Je moet dan eerst je openstaande rekening voldoen en dan wordt de blokkade automatisch verwijderd.

Laat je even weten of het zo lukt?
Hoi Hajar,

Bedankt voor je reactie. Nee, het lukt niet zo, want ik ben gewoon thuis in Nederland en niet in het buitenland. Maar de blokkade zit nog steeds op mijn mobiele internet.

Graag zou ik dit zsm opgelost zien.

Met vriendelijke groeten,

Ingrid Dijkstra
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ingrid,

Ik heb het gecontroleerd en jij hebt geen blokkade voor internet in Nederland. Je zou gewoon moeten kunnen internetten.Heb je wel goed bereik? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je je toestel al opnieuw gestart? Kun je bellen en gebeld worden? Staat je mobiele data aan? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie. Zijn een hoop vragen, maar zo kunnen we het samen snel oplossen!
Hoi Hajar,

Sinds vanmiddag kan ik weer bellen en werkt mobiele internet weer. Ik heb geen idee wat het probleem dan is geweest. Mijn toestel is vandaag uit geweest, omdat opgeladen moest, misschien heeft dat geholpen. Eerder was dat helaas niet de truc. Hoe dan ook, alles werkt weer!

Heel erg bedankt voor je hulp en meedenken!

Met vriendelijke groet,

Ingrid Dijkstra
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Ingrid! Heel fijn om te horen dat het weer werkt. Ik denk dat het opnieuw starten inderdaad heeft geholpen.

Ik wens je een mooie week toe!

Reageer