Vraag

blokkade niet verholpen na betaling

  • 30 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 421 Bekeken

Helaas is mijn blokkade nog steeds niet verholpen, factuur te laat betaald, maar inmiddels meer dan 24 uur geleden betaald. Helaas zit ik in het buitenland en kan ook geen contact maken met klantenservice.
kan iemand mij helpen om te zien wat er aan de hand is?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @wlokken Welkom in de community van T-mobile
De verwerking kan altijd even duren.

Welke betaaloptie heb je gebruikt?
En heb je de telefoon ook al een keer opnieuw opgestart?
Is al de betaalachterstand betaald?
Lees hier meer informatie.

Helpt het opnieuw opstarten niet, en heb je onterecht nu nog een blokkade laat het dan even weten.
Iemand van het Webcare team kan dan even kijken wat er mis is!
Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur (mits niet te druk

Groetjes en fijn weekend
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @wlokken,

Ik heb het even gecheckt en ik zie geen blokkade (meer) actief. Je zou gewoon weer gebruik moeten kunnen maken van de diensten. In principe zou je toestel automatisch een netwerk moeten selecteren (als je de instelling roaming actief hebt). Op https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland kun je per land zien met welke netwerken wij een afspraak hebben. Het kan helpen om handmatig een (ander) netwerk te selecteren. Laat je even weten of alles weer werkt?

Reageer