Beantwoord

Blokkade niet verwijderd na aangaan betalingsregeling

  • 24 april 2017
  • 7 reacties
  • 371 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een betalingsachterstand en heb donderdag een betalingsregeling getroffen. Maar de blokkade is niet opgeheven, en ik kan binnen my T-Mobile de betalingsregeling vinden noch aanvragen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Mvg
icon

Beste antwoord door Thalina 24 april 2017, 15:36

Hoi Jorrit,



Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik dat er iets verkeerd is gegaan met het aanvragen van jouw betalingsregeling. Ik heb daarom gelijk een nieuwe betalingsregeling voor je ingevoerd voor drie termijnen. Het eerste termijn moet voor 08/05/2017 binnen zijn bij ons. Je kunt dit ook terugvinden op My T-Mobile > Facturen. Het duurt even voordat het op My T-Mobile zichtbaar is. Ik heb ook gelijk jouw blokkade verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet moet het weer werken.



Ik zie dat je via automatisch incasso betaalt, dan hoef je niet de eerste termijn zelf over te maken. Wij incasseren deze zelf. Houd er wel rekening mee dat je voldoende saldo op jouw rekening moet hebben staan.



Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jorrit,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik dat er iets verkeerd is gegaan met het aanvragen van jouw betalingsregeling. Ik heb daarom gelijk een nieuwe betalingsregeling voor je ingevoerd voor drie termijnen. Het eerste termijn moet voor 08/05/2017 binnen zijn bij ons. Je kunt dit ook terugvinden op My T-Mobile > Facturen. Het duurt even voordat het op My T-Mobile zichtbaar is. Ik heb ook gelijk jouw blokkade verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet moet het weer werken.

Ik zie dat je via automatisch incasso betaalt, dan hoef je niet de eerste termijn zelf over te maken. Wij incasseren deze zelf. Houd er wel rekening mee dat je voldoende saldo op jouw rekening moet hebben staan.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!

Ik heb het zelfde, heb een regeling getroffen maar nog steeds geblokkeerd, kun je dit bij mij ook weghalen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi Mitsss,

In ons systeem zie ik terug dat je gisteren al contact hebt gehad met mijn collega die je verder heeft geholpen. Je bent op dit moment blokkadevrij, naast de blokkades die je krijgt bij een betalingsregeling.

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!

Goedemiddag 

 

ik heb een betalings achterstand en heb een betaalregeling maar mijn blokkade is nog steeds niet weg 

groetjes Christivi 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Chrisje073 

Goed dat je een regeling hebt getroffen. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten. Je had ook nog een blokkade in Nederland, maar die heb ik inmiddels verwijderd. Als je in Nederland bent dan zul je weer bereik hebben nadat jij je toestel opnieuw hebt gestart. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Ik heb dit probleem ook . Gisterenavond een betalingsregeling aangegaan en nu krijg ik ineens een bericht dat er een blokkade op zit. Kunnen jullie deze verwijderen? Ben nl nu helemaal niet bereikbaar en dat is noodzakelijk ivm mijn werk

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Fabx 

Ben je momenteel in Nederland? Dan zou je wel bereik moeten hebben. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten? Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten. Dus mocht je nu in het buitenland zijn dan heb je inderdaad een blokkade voor gebruik. Je kan in dit geval het beste je achterstand in een keer betalen, dan wordt de blokkade automatisch verwijderd. 

Ik hoor graag of je zo verder komt!

Reageer