Beantwoord

Blokkade niet verwijderd na aangaan betalingsregeling

  • 24 april 2017
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een betalingsachterstand en heb donderdag een betalingsregeling getroffen. Maar de blokkade is niet opgeheven, en ik kan binnen my T-Mobile de betalingsregeling vinden noch aanvragen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Mvg
icon

Beste antwoord door Thalina 24 april 2017, 15:36

Hoi Jorrit,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik dat er iets verkeerd is gegaan met het aanvragen van jouw betalingsregeling. Ik heb daarom gelijk een nieuwe betalingsregeling voor je ingevoerd voor drie termijnen. Het eerste termijn moet voor 08/05/2017 binnen zijn bij ons. Je kunt dit ook terugvinden op My T-Mobile > Facturen. Het duurt even voordat het op My T-Mobile zichtbaar is. Ik heb ook gelijk jouw blokkade verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet moet het weer werken.

Ik zie dat je via automatisch incasso betaalt, dan hoef je niet de eerste termijn zelf over te maken. Wij incasseren deze zelf. Houd er wel rekening mee dat je voldoende saldo op jouw rekening moet hebben staan.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jorrit,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik dat er iets verkeerd is gegaan met het aanvragen van jouw betalingsregeling. Ik heb daarom gelijk een nieuwe betalingsregeling voor je ingevoerd voor drie termijnen. Het eerste termijn moet voor 08/05/2017 binnen zijn bij ons. Je kunt dit ook terugvinden op My T-Mobile > Facturen. Het duurt even voordat het op My T-Mobile zichtbaar is. Ik heb ook gelijk jouw blokkade verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet moet het weer werken.

Ik zie dat je via automatisch incasso betaalt, dan hoef je niet de eerste termijn zelf over te maken. Wij incasseren deze zelf. Houd er wel rekening mee dat je voldoende saldo op jouw rekening moet hebben staan.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!

Reageer