Beantwoord

Blokkade niet verwijderd na betaling

Reputatie 2
Ik had een betaalafspraak gemaakt. Deze zou de 15de van de maand geïncasseerd worden. Sinds gisteravond is mijn aansluiting ineens geblokkeerd voor uitgaande diensten. De factuur van maart staat op 2 april ingepland en voor de betaalregeling ben ik ook niet te laat... het is de 1ste ipv de 15de.
Nu heb ik betaald wat er open stond en ik ben in een smsje bedankt voor het betalen van de openstaande posten. Zou dan nu aub de blokkade er weer af mogen. Ik ging er namelijk vanuit dat ik met die regeling geen blokkade zou krijgen (dat was me ook beloofd in de chat).
Ik hoor graag van u
icon

Beste antwoord door Amy 2 april 2016, 09:57

Hey Jetjes,

Ik zie dat je na het openen van dit topic ook contact hebt gezocht via de chat. Je betaling kwam gelukkig tijdens het chatten binnen en mijn collega heeft de blokkade voor je verwijderd! 🙂

Werkt alles nu weer naar behoren? Als we verder nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Jetjes,

Ik zie dat je na het openen van dit topic ook contact hebt gezocht via de chat. Je betaling kwam gelukkig tijdens het chatten binnen en mijn collega heeft de blokkade voor je verwijderd! 🙂

Werkt alles nu weer naar behoren? Als we verder nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.

Reageer