Beantwoord

Blokkade niet verwijderd na betaling

• 1 februari 2017
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Ik heb gister me betaling helemaal voldaan wat er open stond via acceptmail maar ben nog steeds geblokkeerd en staat toch steeds
Bij betaal status wat er nog open stond heb wel bevestiging dat ik betaald heb hoe lang
Duurt de blokade nog
icon

Beste antwoord door Skyrider 1 februari 2017, 14:04

Hey Sweatheart.

Volgens Opheffen blokkade na betaling staat er dat met een betaling via AcceptEmail dat de Blokkade word verwijderd binnen 5 uur.

Indien er staat dat bij je T-Mobile Facturen alles is betaald, is het aan te raden om je toestel opnieuw op te starten om opnieuw verbinding te maken met T-Mobile.

Indien dat niet werkt. Dan zal een moderator je vast verder helpen die meestal reageren binnen 24/48 uur.

Vriendelijke groeten,

Skyrider
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Sweatheart,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Dit kan soms langer duren dan de 2 uren die staat aangegeven. Uiteraard is dit vervelend en zal een medewerker van T-Mobile dit even moeten oppakken. Die kan in het systeem voor je kijken en je blokkade dan opheffen. Heb nog even geduld aub.

Even je toestel uit- en weer aanzetten wil ook nog wel eens helpen.
In ieder geval excuus voor dit ongemak.
Reputatie 4
Badge +9
Hey Sweatheart.

Volgens Opheffen blokkade na betaling staat er dat met een betaling via AcceptEmail dat de Blokkade word verwijderd binnen 5 uur.

Indien er staat dat bij je T-Mobile Facturen alles is betaald, is het aan te raden om je toestel opnieuw op te starten om opnieuw verbinding te maken met T-Mobile.

Indien dat niet werkt. Dan zal een moderator je vast verder helpen die meestal reageren binnen 24/48 uur.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Hoi hoi hij doet het weer aan en uit gezet had gelijk weer 4 g dank jullie wel vriendelijke groet sweatheart
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sweatheart,

Fijn dat alles weer werkt!

@Skyrider en Serviceweb; bedankt voor jullie antwoorden! 🙂

Reageer