Beantwoord

Blokkade niet verwijderd na betaling

• 17 maart 2017
  • 4 reacties
  • 233 Bekeken

Hoi,

Ik heb 15 maart mijn deelfactuur (betalingsregeling) betaald maar hij is nog steeds niet verwerkt. Ik kan nl. nog steeds niet bellen :-(
Kunt u voor mij nakijken of de betaling bij jullie is binnengekomen?

Thnx.
icon

Beste antwoord door Thalina 17 maart 2017, 13:36

Hoi Sillygirl,

Begrijpelijk dat je wilt weten waarom je nog niet kunt bellen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat op 15/03 een betaling bij ons is binnengekomen. Alleen zie ik dat dit niet het volledige bedrag was van het eerste termijn, je hebt 0,06 euro te weinig overgemaakt. Ook zie ik dat jouw factuur van 23/02 ook nog openstaat. Vandaar dat jouw blokkade nog niet is verwijderd. Ik wil je dan ook adviseren om zo snel mogelijk het bedrag van de factuur van 23/02 plus 0,06 euro over te maken naar ons. Op deze pagina vind je alle betaalmogelijkheden. Kun je aangeven aan mij als je het bedrag hebt overgemaakt? Dan verwijder ik alvast de blokkade voor je!

Ik hoor het graag van je, ook als je nog aanvullende vragen hebt!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sillygirl,

Begrijpelijk dat je wilt weten waarom je nog niet kunt bellen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat op 15/03 een betaling bij ons is binnengekomen. Alleen zie ik dat dit niet het volledige bedrag was van het eerste termijn, je hebt 0,06 euro te weinig overgemaakt. Ook zie ik dat jouw factuur van 23/02 ook nog openstaat. Vandaar dat jouw blokkade nog niet is verwijderd. Ik wil je dan ook adviseren om zo snel mogelijk het bedrag van de factuur van 23/02 plus 0,06 euro over te maken naar ons. Op deze pagina vind je alle betaalmogelijkheden. Kun je aangeven aan mij als je het bedrag hebt overgemaakt? Dan verwijder ik alvast de blokkade voor je!

Ik hoor het graag van je, ook als je nog aanvullende vragen hebt!
Hoi dank voor je bericht. Balen van die 0,06 cent! Ik.zal deze direct overmaken. Ik zie idd dat die van 23 feb nog open staat, heb hier nog geen herinnerinf van gezien. Is het mogelijk dat ik hiervoor 2 wkn uitstel kan krijgen? Per 1 april kan ik deze voldoen. Kan dit? En kan dan ook de blokkade ervan af?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sillygirl,

Het is inderdaad balen dat het zo'n klein verschil is. Fijn dat het lukt om dit gelijk over te maken! Omdat je op dit moment een betalingsregeling hebt lopen, kan ik je verder geen uitstel van betaling geven. Ook niet op andere facturen. Dat is een van de voorwaarden. Een andere voorwaarde van een betalingsregeling is dat je je normale maandelijkse facturen op tijd betaalt. Jouw factuur van 23/02 had voor 05/03 betaald moeten zijn, maar dit is helaas niet gebeurd. Ik zie dat we het bedrag rond 28/02 hebben proberen af te schrijven, maar dat is niet gelukt. Daarna heb je als het goed is bericht van ons ontvangen dat het niet afgeschreven kon worden. We sturen hierover altijd een sms'je. Ik wil je toch adviseren om dit bedrag toch zo snel mogelijk over te maken, om te voorkomen dat jouw betalingsregeling komt te vervallen. Zodra het bedrag is overgemaakt kan ik de blokkade voor je verwijderen.

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!
Oke ik begrijp het! Dank je wel voor de info. Ik ga proberen het bedrag zsm over te maken. Fijn weekend!

Reageer