Beantwoord

blokkade niet verwijdert na betaling

• 13 januari 2020
  • 10 reacties
  • 338 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, ik had dus een blokkade gekregen omdat ik een betalingsachterstand had. Ik heb dat betaald en er stond dat het binnen 1 uur verwijdert zou worden. Er is al 7 uur voorbij maar mijn blokkade is nog steeds niet opgeheven.

icon

Beste antwoord door CrisTien 13 januari 2020, 17:23

Hallo @meldaaa Welkom!

Staat er niets meer open?

Heb je de telefoon al een keer opnieuw opgestart?

Lees hier meer over blokkades en facturen.

• De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
  • De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
  • De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
  • De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

Groetjes

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @meldaaa Welkom!

Staat er niets meer open?

Heb je de telefoon al een keer opnieuw opgestart?

Lees hier meer over blokkades en facturen.

• De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
  • De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
  • De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
  • De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

Groetjes

Ja ik heb dat allemaal al gedaan, maar nog steeds is er niks gebeurt 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @meldaaa 

Als je via iDEAL betaald dan wordt je blokkade opgeheven binnen een uur. Andere batalingsmethodes duren mogelijk langer.

https://www.t-mobile.nl/betalen

Vergeet je telefoon niet opnieuw te starten, dit kan vaak al helpen.

Mocht je hiermee niet geholpen zijn dan wil ik je vragen om de reactie van een Moderator even af te wachten. Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Reputatie 7
Badge +20

@meldaaa Heb je met IDeal betaald! En staat er niets meer open dan moet je even  wachten op een reactie van de moderators. Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur. 

De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:

• Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
  • Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
  • Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
  • Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.

Hier hetzelfde probleem als bovenstaande. Ik heb betaald, heb ook een email dat mijn blokkade wordt opgeheven. Mijn telefoon is al uitgeschakeld en weer aangezet maar dit mocht niet baten. De blokkade is nog steeds van kracht. Help me aub.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @nickjongenelen 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. Deze blokkade wordt verwijderd als je betalingsregeling is voldaan. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Hi @nickjongenelen 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. Deze blokkade wordt verwijderd als je betalingsregeling is voldaan. 

Hajar,

Dat klopt, maar ik heb nu een volledige blokkade, ook geen 4G, bellen in Nederland etc. Kun je hier eens naar kijken, ik ben volledig geblokkeerd.

Hi @nickjongenelen 

Hajar,

Dat klopt, maar ik heb nu een volledige blokkade, ook geen 4G, bellen in Nederland etc. Kun je hier eens naar kijken, ik ben volledig geblokkeerd.

Ik kreeg een mail dat ik een rekening moest betalen, deze heb ik te laat voldaan en nu ben ik volledig geblokkeerd. Ik heb deze betaling gisteren voldaan en heb een mail teruggekregen dat mijn blokkade verwijderd zou worden (los van het gebruik in buitenland en servicenummers, puur nederland gebruik en bellen). 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @nickjongenelen 

Ik heb het nogmaals gecontroleerd en zie geen blokkades staan. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en laten weten of het dan wel werkt?

Hi @nickjongenelen 

Ik heb het nogmaals gecontroleerd en zie geen blokkades staan. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en laten weten of het dan wel werkt?

Het werkt! Top

Reageer