Beantwoord

blokkade niet weg

• 29 september 2019
  • 2 reacties
  • 495 Bekeken

Hallo t mobile,

mijn telefoon is geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en internet. Heb eeb uur geleden betaald maar nog steeds een blokkade terwijl in de mail staat dat hij na een uur weer gedeblokkeerd moet zijn.

Heb trouwens mijn telefoon al 3 keer aan en uit gedaan maar nog steeds niet verholpen.

gr
icon

Beste antwoord door Hajar 30 september 2019, 15:30

Hi @benernooit23

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd op gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. Ben je momenteel in het buitenland? Dan kan het kloppen dat je nog geblokkeerd bent. Als je wilt dan kun je je betalingsregeling in een keer voldoen dan wordt de blokkade verwijderd.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!
Bekijk origineel

2 reacties

@Hajar bedankt voor het kijken en oplossen! Die betalingsregeling is inmiddels al betaald denk dat het systeem nog niet ge-update is. Kwam door een zoek geraakte factuur maar daar hebben jullie me al over gemaild en is ook inmiddels gevonden.

Hajar je bent een topper!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @benernooit23

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd op gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. Ben je momenteel in het buitenland? Dan kan het kloppen dat je nog geblokkeerd bent. Als je wilt dan kun je je betalingsregeling in een keer voldoen dan wordt de blokkade verwijderd.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Reageer