Beantwoord

Blokkade nog niet opgeheven

• 28 januari 2021
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Beste medewerker

vanmorgen kreeg ik een sms van een betalings achterstand nu heb ik vanmorgen direct het gevraagde bedrag via iDeal betaald.

5 uur later is mijn blokkade nog steeds niet opgeheven sterker nog ik krijg een tweede sms over nog een blokkade en dat er een brief wordt gestuurd. Dit wil ik natuurlijk graag teruggedraaid zien worden

daarbij is jullie chat niet bereikbaar en kan ik jullie niet bellen door de blokkade…..

icon

Beste antwoord door David 28 januari 2021, 19:15

Hoi @B.J.Nhoca,

Goed dat je even aan de bel trekt! 

We hebben onlangs groot onderhoud gehad en nog niet alles werkt zo goed als zou moeten. Het snel verwerken van de betalingen is iets dat nog niet helemaal soepel werkt, sorry dat jij hier last van had! 

De blokkade heb ik direct voor je opgeheven, omdat ik zie dat we de betaling van je ontvangen. Als je even opnieuw opstart zou het al moeten werken! 

Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten en anders een fijne avond!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @B.J.Nhoca,

Goed dat je even aan de bel trekt! 

We hebben onlangs groot onderhoud gehad en nog niet alles werkt zo goed als zou moeten. Het snel verwerken van de betalingen is iets dat nog niet helemaal soepel werkt, sorry dat jij hier last van had! 

De blokkade heb ik direct voor je opgeheven, omdat ik zie dat we de betaling van je ontvangen. Als je even opnieuw opstart zou het al moeten werken! 

Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten en anders een fijne avond!

Reageer