Beantwoord

Blokkade nog steeds niet opgeheven

• 31 januari 2017
  • 9 reacties
  • 169 Bekeken

hallo, vrijdag heb ik mijn rekening betaald (was ook geblokkeerd) en dan zou mijn blokkade volgens de mevrouw die ik toen sprak binnen 24 uur opgeheven worden alleen is het nu dinsdag en kan nog steeds niks dus nog steeds geblokkeerd terwijl als ik bij my tmobile kijk er gewoon staat dat alles betaald is...

Hoop snel antwoord te krijgen 🙂
icon

Beste antwoord door David 1 februari 2017, 09:25

Hi Mlohken,

Zo te zien hebben we de laatste dagen regelmatig geld van je ontvangen! Ik zie meerdere betalingen afgelopen week, voor de termijnen van de regeling en jouw openstaande factuur. De laatste betaling hebben wij vannacht in ons systeem verwerkt, maar de opheffing van de blokkade was nog niet voltrokken. Ik heb dat nu handmatig voor jou gedaan. Even opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn!

Laat je weten of alles weer goed werkt en of wij je nog ergens bij kunnen helpen?

PS: De medewerkers hier op het forum kun je herkennen aan de magenta T in hun avatar. 😉
Bekijk origineel

9 reacties

Hoi,

Heb je wel het toestel even aan en uit gezet? Indien mogelijk, haal dan even de batterij er ook uit, dit wil ook wel eens helpen.

Als extra info: Zo'n betaling heeft tijd nodig om verwerkt te worden en daarom kan het soms wat langer duren voordat de blokkade wordt opgeheven, zeker als er een weekend tussen zit. Als je op vrijdag het geld overmaakt dan heeft T-Mobile het maandag pas. Daarna gaan ze het verwerken, dus dat kan ook nog het geval zijn.

Maar probeer eerst je telefoon even.

Groet
Hallo, ja heb dat al verschillende keren geprobeerd ook simkaart eruit en weer erin maar haalt nog niks uit
Onderstaande, algemene info heb ik op deze pagina gevonden:

Hoe lang het duurt voordat je blokkade verwijderd wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling gedaan hebt.

Blokkade verwijdering binnen 5 uur:
• Betaling via My T-Mobile / iDeal (als er is betaald tussen 08.00 - 20.00 uur, anders de volgende werkdag)
• Betaling via AcceptEmail (als er is betaald tussen 08.00 - 20.00 uur, anders de volgende werkdag)
• Betaling via T-Mobile Shop (zowel de terminal als de kassa)

Blokkade verwijdering na betaling via:
• Handmatige overboeking via internetbankieren => 3 werkdagen
• Handmatige overboeking via overschrijfkaart => 7 werkdagen
• Betaling via opgestuurde acceptgiro => 7 werkdagen

Let op! Bovenstaande termijnen gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.
Vorige week vrijdag is het met een acceptmail betaald rond 1uur gok ik, dus dan zou ik gister eigenlijk al al wel weer alles moeten kunnen doen denk ik
Meer kan ik er ook niet van maken eigenlijk, zou je graag verder willen helpen maar ik ben geen klantenservice (ook een T-Mobile klant). Ik hoop dat iemand van T-Mobile je bericht oppakt en voor je kan zien wat er aan de hand is en waarom het zo lang duurt.

Je zou nog even kunnen kijken of de betaling is gedaan via https://www.t-mobile.nl/my/facturen.
Oooh dacht dat je iemand van tmobile was haha maar toch bedankt! Ja hij geeft gewoon aan dat alles betaald is zegmaar
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mlohken,

Zo te zien hebben we de laatste dagen regelmatig geld van je ontvangen! Ik zie meerdere betalingen afgelopen week, voor de termijnen van de regeling en jouw openstaande factuur. De laatste betaling hebben wij vannacht in ons systeem verwerkt, maar de opheffing van de blokkade was nog niet voltrokken. Ik heb dat nu handmatig voor jou gedaan. Even opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn!

Laat je weten of alles weer goed werkt en of wij je nog ergens bij kunnen helpen?

PS: De medewerkers hier op het forum kun je herkennen aan de magenta T in hun avatar. 😉
Haai ja de blokkade is opgeheven gelukkig! Alleen nu had ik nog even een vraagje want ik kan mijn abonnement verlengen en dat wil ik ook graag doen maar nu staat er op jullie site dat dat niet kan als je een betalingsregeling hebt lopen terwijl tegen mij aan de telefoon was gezegd dat het wel gewoon kon.. Dus kan het wel of niet? Haha
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mlohken,

Slordig dat er aan de telefoon is gezegd dat dit wel mogelijk is, want dat is niet het geval. Sorry dat je verkeerd bent ingelicht!

Het is dus niet mogelijk om tijdens een betalingsregeling jouw contract te verlengen. Degene die je aan de lijn hebt gehad zou dit moeten weten, want het staat ook op onze website. We zullen maar denken dat het koffietijd was! ;)

Mocht je nog meer vragen hebben, laat het gerust weten!

Reageer